Τσικνοπέμπτη, η επόμενη ημέρα: Πώς θα απαλλαγείς από τις περιττές θερμίδες!

Τσικνοπέμπτη, η επόμενη ημέρα: Πώς θα απαλλαγείς από τις περιττές θερμίδες! | tlife.gr

Τσικνοπέμπτη, σημαίνει, πάνω από όλα, μία μικρή άνοδο στη ζυγαριά. Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό; Πρώτα από όλα σε καμία περίπτωση δε θα πρέπει να αφήσουμε να μας καταβάλει ο πανικός για αποτοξίνωση και μονοφαγία, προκειμένου να απαλλαχθούμε από τα περιττά κιλά.  Η ιδανική λύση είναι η εφαρμογή ενός ισορροπημένου προγράμματος διατροφής πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και ποικιλία τροφίμων.

 

Πέρα όμως από αυτό, η, Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, MSc, Γεωργία Καπώλη, σου έχει μερικά tips, για αποτοξίνωση μετά την…Τσικνοπέμπτη. 

 

Τρώτε μικρά και συχνά γεύματα ανά 3ωρο, τα οποία εξασφαλίζουν τη συνεχή λειτουργία του μεταβολισμού μας και μας βοηθούν να ελέγξουμε τις ποσότητες που τρώμε.

Ξεκινάτε τη μέρα σας με πρωινό, που έχει συνδεθεί άμεσα με τη ρύθμιση του σωματικού βάρους.

Τρώμε άφθονα φρούτα και λαχανικά, που έχουν αυξημένη περιεκτικότητα σε κάλιο, το οποίο βοηθάει στη μείωσης της κατακράτησης από την κατανάλωση λιπαρών/αλμυρών φαγητών και αλκοόλ το βράδυ της Τσικνοπέμπτης. Μη παραλείπετε το πρωινό

– Καταναλώνετε 2 μερίδες γαλακτοκομικών. Η καθημερινή πρόσληψη  ημίπαχων γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυρί), προσδίδουν στον οργανισμό την απαιτούμενη ποσότητα ασβεστίου για την ενεργοποίηση του μεταβολισμού και τη καύση λίπους.

– Πιείτε 3 ποτήρια πράσινο τσάι. Η καθημερινή κατανάλωση πράσινου τσαγιού πλούσιο σε κατεχίνες συμβάλλει στην αυξημένη καύση θερμίδων και συνεπώς στην απώλεια και τη διατήρηση του βάρους.

– Πιείτε το λιγότερο 7-8 ποτήρια νερό. Σημαντικός παράγοντας για την ρύθμιση του βάρους και την αποβολή άχρηστων ουσιών (τοξινών) αποτελεί η αυξημένη πρόσληψη υγρών.

Aυξημένη πρόσληψη αλκοόλ και φαγητού την Τσικνοπέμπτη αφυδατώνει τον οργανισμό, κάνει κατακράτηση, δημιουργεί πρήξιμο και συνήθως κάνει το στομάχι σου χάλια. Ακολούθησε τις παρακάτω οδηγίες για να το ξεπεράσεις ευκολότερα.

  • Αρχικά, αντιμετώπισε την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, πίνοντας αφέψημα από μέντα, το οποίο ανακουφίζει από τις στομαχικές διαταραχές.
  • To μυστικό βρίσκεται στα… αυγά. Τα αυγά περιέχουν ένα αμινοξύ, την κυστεΐνη, η οποία έχει την ιδιότητα να διασπά την ακεταλδεύδη που είναι ένα παράγωγο του μεταβολισμού της αιθανόλης (αλκοόλ). Τρώγοντας ένα αυγό θα ανακουφιστείς πιο γρήγορα από τα συμπτώματα του hangover. Το αλκοόλ προκαλεί υπογλυκαιμία, δηλαδή μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, με αποτέλεσμα την επόμενη μέρα να νιώθεις ατονία.
  • Γι’ αυτό το λόγο, καλό είναι την επόμενη μέρα να φας τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες (καστανό ρύζι, μακαρόνια ολικής αλέσεως, πατάτες, φρυγανιές/cream crackers σίκαλης, ψωμί πολύσπορο), τα οποία θα σε τονώσουν.
  • Πίνε άφθονο νερό, προκειμένου να αντιμετωπίσεις την αφυδάτωση που προκαλεί το αλκοόλ.
  • Για τον ίδιο λόγο, είναι σημαντικό να καταναλώνεις τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο και κάλιο (μπανάνες, ντομάτες, μέλι, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ανάλατοι ξηροί καρποί), προκειμένου να αναπληρώσεις τους ηλεκτρολύτες που χάθηκαν, λόγω αφυδάτωσης, καθώς επίσης να καταπολεμήσεις τον πονοκέφαλο, που είναι χαρακτηριστικό σύμπτωμα της αυξημένης πρόσληψης αλκοόλ.

READ more