Brie Larson: Η σκληρή γυμναστική και διατροφή που ακολούθησε για να γίνει η “Captain Marvel”

Ξέρω τι έκανες χθες το βράδυ! Έψαξες, βρήκες και πάτησες Play σε μία, δύο, μπορεί και τρεις ταινίες. Κωμωδία, δράμα ή ταινίες με σούπερ-ήρωες; Αν επιλέξεις την τελευταία κατηγορία μην παραλείψεις να δεις την Captain Marvel. Θα θαυμάσεις το δυναμισμό, τις σούπερ δυνάμεις της, αλλά και το εντυπωσιακό σώμα της Brie Larson, το οποίο, όπως εκμυστηρεύτηκε η ίδια, χρειάστηκε πολλές θυσίες, για να χτιστεί και να αποκτήσει τις υπερδυνάμεις που χρειαζόταν ο ρόλος της. Αλήθεια, τι πρόσεξε στη διατροφή της; Πόσες φορές την εβδομάδα γυμναζόταν, για να ανταποκριθεί στις σωματικές ανάγκες του ρόλου της;

(@brielarson)

Η διατροφή της

Ακόμα και για την κατάκτηση ενός κόντρα – ρόλου, η διατροφή αποτελεί το άλφα και το ωμέγα μίας πετυχημένης σωματικής αλλαγής. Για την εντυπωσιακή της μεταμόρφωση, η διατροφολόγος της Dr. Philip Goglia, αποκαλύπτει ότι το μυστικό βρίσκεται στα ενδιάμεσα σνακ, σε εκείνα που πολλές φορές καταστρέφουν μία δίαιτα.

Έτσι, το δεκατιανό της ήταν ένας γευστικός συνδυασμός λαχανικών με ξηρούς καρπούς, ούτως ώστε, όταν φτάσει η ώρα του μεσημεριανού το στομάχι της να είναι γεμάτο και η επιθυμία της για μεγάλη ποσότητα φαγητού εξαφανισμένη. Όπως αναφέρει και η διαιτολόγος, στόχος του προγράμματος της ήταν η Brie Larson να ενεργοποιεί το μεταβολισμό με μικρά γεύματα, προκειμένου το σώμα της να τρέφεται για μεγάλα χρονικά διαστήματα, αποκλειστικά από το “λίπος” του και να το καίει. 

Παράλληλα, η αυστηρή της δίαιτα, μπορεί να περιόριζε στη Brie το βραδινό της, όμως, κάτι τέτοιο φαίνεται πως δεν ίσχυε για το γλυκάκι της εβδομάδας! “Αν δεν ικανοποιήσεις τη λιγούρα σου ούτε μία φορά μέσα στην εβδομάδα, το αποτέλεσμα θα είναι να καταναλώσεις ένα ολόκληρο γλυκό και τελικά να προσθέσεις στη σιλουέτα σου ακόμα περισσότερες θερμίδες” δηλώνει η Dr. Goglia στο περιοδικό “People USA”. Ναι, λοιπόν, στο μικρό καπ – κέικ, για να αποφύγει στη συνέχεια την τούρτα ολόκληρη.

(@brielarson)

Η γυμναστική της

Ο τομέας που ευθύνεται για το Beauty Transformation πολλών ηθοποιών. Πρώτο βήμα, οι ασκήσεις με βάρη, τα οποία έφθαναν μέχρι και 180kg στην περιοχή των ποδιών και των γλουτών. Μάλιστα, την τελευταία εβδομάδα, πριν από την έναρξη των γυρισμάτων, η Brie Larson έκανε αυστηρά 150 squats την ημέρα, με τις προβολές ποδιών να ξεπερνούν τις 50. Και όλα αυτά, κάθε μέρα!

Και μπορεί εσένα να σου φαίνεται Γολγοθάς, σκέψου, όμως, ότι η Brie ξεκίνησε αναρρίχηση εσωτερικού χώρου τρεις φορές την εβδομάδα, για να αποκτήσει ευλυγισία και μεγαλύτερη αντοχή. Άσε που με την άσκηση αυτή, μπορούσε να ξεγελάει το μυαλό της και να το απολαμβάνει σαν παιχνίδι. 

Όλα αυτά, πριν φορέσεις αλυσίδες 20 κιλών γύρω από τη μέση της και σταθεί σε θέση σανίδα για 2 λεπτά συνεχόμενα. Εναλλαγή με push-ups και επιστροφή στη σανίδα σε ένα δυναμικό πρόγραμμα 10 λεπτών, λίγο πριν η προπόνηση της ολοκληρωθεί.

Τέλος, κράτησε απλά στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι για έναν περίπου μήνα, μία φορά την εβδομάδα, η Brie γύμναζε τα χέρια σηκώνοντας ένα mini Jeep. Ναι, καλά διάβασες!

Read More

And More