Dua Lipa: Η 15λεπτη προπόνηση που τη διατηρεί σε φόρμα και οι συνήθειες για να παραμένει αδύνατη

Dua Lipa: Η 15λεπτη προπόνηση που τη διατηρεί σε φόρμα και οι συνήθειες για να παραμένει αδύνατη | tlife.gr

Η Dua Lipa έχει καταφέρει να γίνει το big thing στα θέματα συζητήσεων. Ειδικά μετά την κυκλοφορία του νέου της video clip “Swan Song” παρατηρήσαμε μια έντονη αναφορά του ονόματός της στα social media και στα πιο διάσημα περιοδικά.

Επειδή η Dua είναι τόσο μοναδική, με ξεχωριστό στιλ και προσωπικότητα έχει καταφέρει να κατακτήσει τις καρδιές μας και να μας κάνει να τρελαινόμαστε με τα τραγούδια της… που δεν είναι και λίγα πλέον! Μετά το “Electricity” και το “Swan Song” λοιπόν, που η ίδια εμφανίστηκε στα clips σε άψογη φόρμα (yaaah), αποκαλύπτει τα μυστικά της για καλλίγραμμη σιλουέτα και -φυσικά- για τέλειους κοιλιακούς. Ναι, πρέπει να παραδεχτούμε ότι ότι οι κοιλιακοί της είναι τόσο γραμμωμένοι που όλος ο κόσμος μιλάει για αυτούς.

Αυτό το κορίτσι που αρνήθηκε να γίνει μοντέλο γιατί όπως δήλωσε της αρέσει η πίτσα, αυτή η γυναίκα που ανήκει στο μεγαλύτερο γυναικείο community, adidas women, μιλάει για τα fintess secrets της κι εμείς παρακολουθούμε με προσοχή.

Η γυμναστική της όταν ταξιδεύει
Η τραγουδίστρια είπε πως προσπαθεί να γυμνάζεται όσο πιο πολύ γίνεται! Ειδικά τις μέρες που είναι πολυάσχολη, νιώθει ότι πρέπει να κάνει κάτι για τον ίδιο της τον εαυτό, το ίδιο της το σώμα. Αυτό που κάνει λοιπόν, είναι να ακολουθεί μια 15λεπτη hardcore αερόβια προπόνηση τις πρωινές ώρες, μετά κάνει μπάνιο, παίρνει το πρωινό της και ξεκινάει να δουλεύει.

Όταν ταξιδεύει και βρίσκεται σε διαφορετικές πόλεις ακολουθεί προπονήσεις που τις αρέσουν. Μπορεί για παράδειγμα να κάνει yoga, pilates, box ή spinning, ανάλογα τη διάθεση της και τι studio υπάρχουν στην κάθε περιοχή.

Η αγαπημένη της γυμναστική
Από τότε που το box μπήκε στη ζωή της, όλα άλλαξαν! Το σώμα της διαμορφώθηκε διαφορετικά, είδε τη γράμμωση που επιθυμούσε και έχασε το περιττό λίπος. Φυσικά όλο αυτό ανέβασε την αυτοπεποίθησή της και την ψυχολογία της.

Οι ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς
Για να αποκτήσει αυτήν την κοιλιά που όλες βλέπουμε κάνει πολλά ροκανίσματα και κοιλιακούς σε στιλ ποδηλασία. Όταν δεν πονάει η μέση και η πλάτη της ξαπλώνει και σηκώνει ψηλά τα πόδια για να γυμνάσει τους κάτω κοιλιακούς, ενώ δήλωσε πως η σανίδα προσφέρει τέλεια γράμμωση σε αυτήν την περιοχή, απλά δεν της αρέσει και τόσο.

Η αθλητική της παιδεία
Όταν πήγαινε στο σχολείο έπαιζε μπάσκετ, αλλά το ύψος της δεν τη βοηθούσε πολύ παρόλο που είναι 1,73. Έτσι αποφάσισε να ασχοληθεί με άλλα είδη γυμναστικής στο σχολείο, αλλά ποτέ δεν γράφτηκε στο γυμναστήριο. Κάποια στιγμή που το πήρε απόφαση κι έκανε αυτό το βήμα, δεν πήγε ποτέ. Πλέον προτιμάει να γυμνάζεται με personal trainer και να παρακολουθεί διάφορα μαθήματα γυμναστικής.

Οι διατροφικοί της κανόνες
Η Dua δεν είναι από τα κορίτσια που θα αρνηθούν μια λιχουδιά ή μια ατασθαλία. Θα επιλέξει όμως, να την απολαύσει μια μέρα που είναι πολυάσχολη για την “κάψει” και να μην νιώθει τύψεις. Γενικά προσπαθεί να είναι υγιής και να μην “ξεφεύγει” στο φαγητό.

Extra Infos για την τραγουδίστρια

  • Οι στιλιστικές της επιλογές στο γυμναστήριο: Όταν γυμνάζεται το πρωί φοράει αγορίστικες φόρμες, ενώ όταν κάνει pilates ή yoga επιλέγει κολάν και αθλητικό σουτιέν.
  • Αγαπημένο snack πριν και μετά τη γυμναστική: Μπανάνα με βούτυρο από κάσιους.
  • Πρωινή ή βραδινή γυμναστική; Πρωινή
  • Γυμνάζεται με makeup ή χωρίς; Χωρίς
  • Μετά τη γυμναστική νιώθει: Τέλεια
  • Έκφραση σημαίνει: Να είσαι ο εαυτός σου και να έχεις αυτοπεποίθηση

READ more