Gisele: Το μοντέλο που «ορκίζεται» στη διαλειμματική νηστεία μοιράζεται τα fitness μυστικά του

Gisele: Το μοντέλο που «ορκίζεται» στη διαλειμματική νηστεία μοιράζεται τα fitness μυστικά του | tlife.gr

Τη γνωρίζεις. Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Κάθε της πόζα «κόβει» την ανάσα. Πώς θα μπορούσε αλλιώς; Η Gisele έχει ένα εντυπωσιακά καλλίγραμμο σώμα, πανύψηλα πόδια, καλοσχηματισμένους κοιλιακούς και λαμπερό πρόσωπο. Καλλονή. Και όλα αυτά μετά από δύο γέννες και ένα break από το χώρο του modeling που «μετρά» πάνω από πέντε χρόνια. Α, μη ξεχάσω να σου πω ότι σε λίγες ημέρες θα «κλείσει» τα… 40. Και ας φαίνεται 25! Ποια είναι τα fitness μυστικά της;

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gisele Bündchen (@gisele) στις

H διατροφή της

 

Πρόσφατα, το super-model με την εξωτική καταγωγή συμπεριλήφθηκε στη λίστα με τις celebrities που δοκίμασαν τη μέθοδο της διαλειμματικής νηστείας, είδαν αποτέλεσμα και δεν σταμάτησαν την εφαρμογή της. Κάθε άλλο! Η ίδια δηλώνει φαν του μοντέλου 5:2, σύμφωνα με το οποίο πέντε ημέρες της εβδομάδας μπορείς να φας οτιδήποτε θέλεις, αρκεί τις υπόλοιπες δύο ο ημερήσιος θερμιδομετρητής να μην ξεπερνάει τις 600 θερμίδες. Δύσκολο; Καθόλου, για τη Gisele, που φημίζεται για την πειθαρχία και την αυτοσυγκράτηση της. Αν θέσει έναν (διατροφικό) στόχο, θα τον επιτύχει!

Έτσι, τις καθημερινές η μέρα της ξεκινάει με πολύσπορο ψωμί, φρυγανισμένο, πάνω στο οποίο απλώνει μία κουταλιά μέλι, τροφή που δεν αποχωρίζεται, καθώς τη θεωρεί άκρως ευεργετική. Το πρωινό της συνοδεύεται από ένα δροσερό smoothie με φρούτα εποχής ή ένα καφεδάκι, χωρίς ίχνος ζάχαρης.

Το μεσημεριανό της πιάτο είναι και το κυρίως της ημέρας. Εκεί θα βρεις καθαρή πρωτεΐνη, συνήθως στήθος κοτόπουλου ή μερικά αβγά, αλλά και ορισμένα θαλασσινά, κυρίως τα λιπαρά της κατηγορίας, προκειμένου ο οργανισμός της να «προμηθευτεί» τα θαυματουργά ω-3. Δίπλα τους θα βρεις καστανό ρύζι ή βραστά λαχανικά.

Η μέρα της ολοκληρώνεται με μία χορταστική σαλάτα (συνήθως με τόνο και ντομάτα) και μερικά μπισκότα βρώμης ή δημητριακών. Σερβίρεται πάντα τέσσερις ώρες. πριν πέσει για ύπνο.

Για ενδιάμεσα σνακ, προτιμάει άφθονα φρούτα και λαχανικά, τα οποία καταναλώνει στη φυσική τους μορφή, αφού θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτό ο οργανισμός της εμπλουτίζεται με όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά στοιχεία που χρειάζεται. Είναι υπέρμαχος του Clean Eating, όπως κατάλαβες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gisele Bündchen (@gisele) στις

Η γυμναστική της

Τα αγαθά κόποις κτώνται. Το πιο πετυχημένο μοντέλο των τελευταίων ετών το γνωρίζει καλά. Έτσι, εκτός από τη διατροφή της, φροντίζει το σώμα της και μέσω της γυμναστικής.

Η Gisele αφιερώνει 5 μέρες την εβδομάδα σε cardio ασκήσεις που δυναμώνουν το σώμα της και ενισχύουν τις αντοχές της. Παράλληλα, απαλλάσσεται από τις περιττές τοξίνες και διατηρεί τη σιλουέτα της, όπως ακριβώς τη θέλει: καλλίγραμμη. Μόλις η αερόβια προπόνηση της ολοκληρωθεί, συνεχίζει με ασκήσεις με λάστιχα ή αντιστάσεις, για κάθε σημείο του σώματος της. Η ίδια δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους μύες της κοιλιάς, αλλά και στα χέρια της, καθώς, όπως υποστηρίζει, τα εντυπωσιακά της πόδια είναι θέμα γονιδίων που κληρονόμησε από τη μαμά της. Είναι το τελευταίο σημείο που θα γυμνάσει πάνω της. Τυχερή…

Τις υπόλοιπες 2 ημέρες προτιμάει να χαλαρώνει με Anusara γιόγκα, ένα είδος ελεύθερης γιόγκα που ηρεμεί το σώμα και το πνεύμα, χαρίζοντας της ευεξία και ένα τεράστιο χαμόγελο ευχαρίστησης.

Όμως, η Fitness Routine της δεν σταματά εδώ! Είναι κορίτσι της φύσης και προσπαθεί να την αξιοποιεί όσο περισσότερο μπορεί στις προπονήσεις της. Έτσι, μόλις ο καιρός «ανοίγει» κατευθύνεται προς τη θάλασσα και αρχίζει να κολυμπάει. Γιατί, ξέρει ότι είναι ο πιο καλοκαιρινός τρόπος, για να γυμναστεί και να παραμείνει αδύνατη.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gisele Bündchen (@gisele) στις

READ more