H Lady Gaga επέστρεψε! Η διατροφή και το πρόγραμμα γυμναστικής που την κρατούν σε φόρμα

Gaga, Ooh, La La! Κάπως έτσι φώναζαν οι θαυμαστές της πετυχημένης Performer, την προηγούμενη Παρασκευή, όταν το “Stupid Love” βγήκε στο Youtube και μπήκε στη ζωή τους. Ναι, η Lady Gaga επέστρεψε! Και αν κρίνουμε από το πρώτο της βίντεο κλιπ για το νέο έτος, το 2020 θα είναι η χρονιά της. Θα είναι πολύχρωμο, δυναμικό και χορευτικό. Γιατί, κανένας δε ξέρει να ταράζει τα νερά της μουσικής (και όχι μόνο) βιομηχανίας, όπως η Lady.

Πέρα, όμως, από το ταλέντο της, δε θα μπορούσαμε να μην παρατηρήσουμε την εντυπωσιακή της σιλουέτα, η οποία αποκαλύπτεται και τονίζεται με το ροζ ρούχο που επέλεξε να φορέσει. Παρόλο που το ύψος της φτάνει το 1.55 (ναι, καλά διάβασες), οι αναλογίες της είναι αξιοζήλευτες, με αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ πιο ψηλή και αδύνατη. Η Mother Monster όμως, δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του, γιατί, έμαθε από την παιδική της ηλικία ότι αν επιθυμείς κάτι πάρα πολύ, πρέπει να δουλέψεις σκληρά για αυτό.

 

Η γυμναστική της

 

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lady Gaga (@ladygaga) στις


Αν και μέσα από τη στήλη αυτή, σε έχω συνηθίσει να ξεκινάμε από τη διατροφή, στην περίπτωση της Gaga λέω να κάνουμε τη διαφορά. Η περίπτωση, άλλωστε, το απαιτεί. O Personal Trainer της, Harley Pastermak, σου λύνει κάθε απορία!

Είναι η καλύτερη μαθήτρια μου. Γυμνάζεται τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα, με την κάθε της προπόνηση να διαρκεί 40 λεπτά. Μέσα στο διάστημα αυτό, φροντίζει να γυμνάζει όλο της το σώμα, χωρίς, φυσικά να παραλείπει την διαλειμματική προπόνηση και το τρέξιμο. Για να έχει αυτούς τους αξιοζήλευτους κοιλιακούς κάνει σανίδα και πολλά ροκανίσματα. Όσον αφορά στο κάτω μέρος του σώματος, της αρέσει να κάνει ασκήσεις γλουτών στο έδαφος, έντονα πηδήματα στον αέρα που καταλήγουν σε squats και ψηλές κλοτσιές, έχοντας ως αντίσταση στα πόδια της βαράκια”.

Όμως, η Lady δε σταματά εκεί. Παράλληλα, παρακολουθεί μαθήματα Yoga, με την γυμνάστρια των διασήμων, Tricia Donegan. Έτσι, εξασφαλίζει χαλάρωση, ευλυγισία, ηρεμία, αλλά και τόνωση των μυών. H ίδια δηλώνει Fan της Hot Yoga, αφού την περιγράφει ως το πιο ευχάριστο διάλειμμα της ημέρας. Χαλαρή μουσική και η Lady Gaga ξεκινά!

Τον τελευταίο χρόνο, στη ζωή της μπήκε και το TRX, το οποίο δοκιμάζει δύο φορές την εβδομάδα, αφού το πρόγραμμα της είναι κάτι παραπάνω από πλήρεις.

 

Η διατροφή της

 

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LadyGaga’sWay (@gagasway) στις


Αν περιμένεις να ακούσεις ότι η Lady Gaga κάνει δίαιτα, τότε μάταιος κόπος. Όμως, αυτό δε σημαίνει ότι δεν ακολουθεί κάποιους βασικούς κανόνες: προτιμάει την άπαχη πρωτεΐνη (την οποία συνδυάζει με φρέσκα λαχανικά), χρησιμοποιεί μόνο βιολογικές τροφές στο μενού της, έχει περιορίσει τη γλουτένη από τη διατροφή της και αποφεύγει τα λιπαρά. Μερικές φορές, ακολουθεί την τακτική του Clean Eating. Αναδιαμορφώνει, δηλαδή, τη βάση της διατροφής της, έχοντας ως πυρήνα τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Τι περιλαμβάνει το μενού της; Κινόα, μαυρομάτικα φασόλια, ψητές γαρίδες, σολομό και πολλά λαχανικά. Στα γεύματα της, δε θα βρεις αλάτι, αλλά μόνο λίγο πιπέρι. Τα συνοδευτικά των κυρίως πιάτων της είναι κυρίως βραστά ή ψητά λαχανικά, πουρές γλυκοπατάτας και ρύζι.

Σε τι δεν μπορεί να αντισταθεί; Στα γλυκά (φυσικά). Παρόλ’ αυτά, προσπαθεί να περιορίσει την κατανάλωση τους, σε ένα μόλις την εβδομάδα.

 

 

Read More