Halle Berry: Τα ιδανικά γεύματα για να ρυθμίζει το διαβήτη και οι ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς

Halle Berry: Τα ιδανικά γεύματα για να ρυθμίζει το διαβήτη και οι ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς | tlife.gr

Τα τελευταία χρόνια η Halle Berry έχει καταφέρει να κάνει τα media να ασχολούνται μαζί της τόσο για τις υποκριτικές της ικανότητες, όσο και για τη σκληρή γυμναστική και την ισορροπημένη διατροφή που ακολουθεί. Ίσως να σκέφτεσαι ότι την ίδια wellness routine ακολουθούν πολλές διάσημες και έχεις απόλυτο δίκιο, στην περίπτωση της ηθοποιού όμως τα είναι λίγο διαφορετικά…

You need to know Νο1: Η Halle πριν από κάποια χρόνια αποκάλυψε ότι έχει διαβήτη, κάτι που σημαίνει ότι ερχόταν αντιμέτωπη με την κούραση, την κατανάλωση πολλών γλυκών, την συσσώρευση λίπους στην κοιλιά, τον αργό μεταβολισμό και με πολλά ακόμα προβλήματα υγείας.

You need to know Νο2: Η ίδια κατάφερε να ξεπεράσει τα περισσότερα συμπτώματα της ασθένειάς της με την keto diet (aka κετογονική δίαιτα), καθώς και με τη συστηματική γυμναστική.

Εμείς λοιπόν σήμερα, θα ρίξουμε μια ματιά στα γεύματα της Halle Berry και θα μάθουμε λίγα πράγματα για τη κετογονική δίαιτα που την κάνει να φαίνεται πολύ νεότερη και θα δούμε τις ασκήσεις που κάνει για να έχει επίπεδη κοιλιά.

 

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΗΣ

Τι είναι η δίαιτα keto:
Είναι μια διατροφή υψηλή σε λίπη (60-90% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης) και χαμηλή σε υδατάνθρακες, η οποία οδηγεί στην παραγωγή κετονών στον οργανισμό, κατάσταση γνωστή και ως κέτωση.

Ποιος είναι ο σκοπός της:
Η κύρια πηγή ενέργειας του οργανισμού μας είναι η γλυκόζη, η οποία προέρχεται από το μεταβολισμό των υδατανθράκων. Όταν δεν καταναλώνουμε επαρκή ποσότητα υδατανθράκων, το σώμα μας εξαντλεί τα αποθέματα της γλυκόζης και αναζητά εναλλακτικές πηγές ενέργειας, κυρίως τα λιπαρά οξέα. Ένα μέρος από τα λιπαρά οξέα μετατρέπεται σε κετόνες στο ήπαρ. Τότε πολλά μέρη του σώματος, συμπεριλαμβανομένου και του εγκεφάλου, χρησιμοποιούν τις κετόνες για ενέργεια. Δηλαδή, σκοπός της δίαιτας αυτής είναι η χρήση του λίπους σαν κύριο “καύσιμο” για τον οργανισμό, αντί της γλυκόζης.

Άλλες σταρ που την ακολουθούν:
Kourtney Kardashian, Vanessa Hudgens, Adriana Lima, Megan Fox, Kim Kardashian.

 

Πως ξεκινάει τη μέρα της

Η Halle επιλέγει έναν γευστικό χυμό που της προσφέρει ενέργεια και βοηθάει στη χλωρίδα του εντέρου. Ο χυμός περιλαμβάνει παντζάρια και μια σκόνη πράσινων λαχανικών.

 

Το μεσημεριανό γεύμα

Η αλήθεια είναι πως η ποσότητα είναι λίγο πιο μικρή από ότι θα περιμέναμε. Βέβαια η συγκεκριμένη ποσότητα τη βοηθάει να αποφύγει την υπερφαγία, να μην νιώθει φουσκωμένη και να ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Ένα από τα αγαπημένα της πιάτα είναι πράσινα φασολάκια μαγειρεμένα στον ατμό, σε συνδυασμό με μια σάλτσα bolognese.

 

Το σνακ

Από ότι βλέπεις το σνακ της Halle Berry είναι αρκετά ευφάνταστο. Για να μην νιώθει πεινασμένη ενδιάμεσα στα κυρίως γεύματα, προτιμάει να απολαμβάνει τοματίνια και φρέσκα κρεμμύδια που είναι γεμισμένα με τυρί.

 

Το βραδινό γεύμα

Το βραδινό γεύμα είναι λίγο πιο μεγάλο και απολαυστικό σε σχέση με το μεσημεριανό. Για την ακρίβεια περιλαμβάνει ένα φιλέτο Arctic char (αρκτοσαλβελίνος), ένα ψάρι που βρίσκεται στον Αρκτικό Ωκεανό και θυμίζει πολύ το σολομό. Το ψάρι συνοδεύεται με salsa ελιάς και πουρέ κουνουπιδιού.

 

Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΤΗΣ

Η Halle Berry έχει “εμπιστευθεί” το σώμα της στον trainer Peter Lee Thomas, ο οποίος έχει δημιουργήσει ένα πρόγραμμα γυμναστικής σύμφωνα με τις απαιτήσεις της πελάτισσας του. Μάλιστα η ηθοποιός δεν διστάζει να αναρτήσει στο instagram τις ασκήσεις κοιλιακών που κάνει για να έχει… το αποτέλεσμα που όλες βλέπουμε. Πάμε να δούμε μια – μια τις ασκήσεις κι αν θέλεις να τις υιοθετήσεις στη ρουτίνα σου…

 

ΑΣΚΗΣΗ #1

Η συγκεκριμένη άσκηση περιλαμβάνει πηδήματα στον αέρα με τα πόδια λυγισμένα. Κάθε φορά που βρίσκεσαι στον αέρα προσπάθησε να διατηρείς τον κορμό σου σε μια ευθεία και να ενεργοποιείς το σημείο της κοιλιάς.

 

ΑΣΚΗΣΗ #2

Τοποθέτησε τα χέρια στον πάγκο του γυμναστηρίου και τοποθέτησε τα πόδια από την αριστερή πλευρά. Με ένα μεγάλο πήδημα φέρε τα πόδια προς τη δεξιά πλευρά.

 

ΑΣΚΗΣΗ #3

Πιάσε με τα χέρια σου το μονόζυγο και λύγισε τα πόδια, φέρνοντας τα γόνατα κοντά στο στήθος και πλαγίως. Άφησε τα κάτω τα πόδια σου και επανέλαβε από την άλλη πλευρά.

READ more