Izabel Goulart: Τα fitness μυστικά του top model που πέρασε το καλοκαίρι του στην Ελλάδα

Νησί, εξοχικό, βουνό, μπαλκόνι… Μπορεί να μην γνωρίζω πού πέρασες τις φετινές σου στιγμές ξεκούρασης και ανάπαυλας, ξέρω, όμως, σίγουρα τι επέλεξε να κάνει η Izabel Goulart. Απόλαυσε τα καταγάλανα νερά του Αιγαίου, ανέβασε υπέροχες φωτογραφίες στο Instagram και μας “έκοψε” την ανάσα με τις αναλογίες της. Δεν χρειάζεται συστάσεις. Την ξέρεις. Νυν Super-Model, τέως Αγγελάκι της Victoria’s Secret. Αρκεί. Ποια είναι τα fitness μυστικά της; 

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Izabel Goulart (@izabelgoulart) στις

Η διατροφή της

Μπορεί η ίδια να μην ακολουθεί ένα συγκεκριμένο διατροφικό πρόγραμμα, αυτό, όμως, δεν σημαίνει – εκ των πραγμάτων – ότι έχει μερικούς κανόνες, που τηρεί κατά γράμμα.

Κανόνας no.1: Σπιτικό φαγητό. Όταν δεν ταξιδεύει σε αρκετά σημεία της γης, η ίδια φροντίζει να ετοιμάζει τα γεύματα της από το προηγούμενο βράδυ, ούτως ώστε να γνωρίζει την ποιότητα των πρώτων υλών που χρησιμοποιεί και τις θερμίδες που προσθέτει στη σιλουέτα της.

Κανόνας no.2: Όλα στον ατμό. Ίσως να προτιμάς να τρως τα λαχανικά σου ψητά, ώστε και γευστικά να είναι, αλλά και υγιεινά. H Izabel προτιμάει τον ατμό, καθώς όπως η ίδια υποστηρίζει, απολαμβάνει το φαγητό στην πιο light εκδοχή του, ενώ λίγο λεμόνι και άφθονα μπαχαρικά αρκούν, για να μην στερείται γεύσης. Άσε που τα μπαχαρικά ενεργοποιούν τον μεταβολισμό στο πι και φι.

Κανόνας no.3: Adios ζάχαρη και γλουτένη. Δοκίμασε για ένα χρόνο να αφαιρέσει τις τροφές που είναι πλούσιες στα συγκεκριμένα συστατικά από το μενού της. Ακόμα και από τον καφέ της. Έκτοτε, δεν “επέστρεψαν” ποτέ στο διατροφικό της πλάνο.

Κανόνας no.4: Πρωινό; Είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Άλλωστε, οι fitness experts του πιο δημοφιλούς show εσωρούχων το υπενθύμιζαν σε καθημερινή βάση. Στο πιάτο της, λοιπόν, θα βρεις μία χορταστική ομελέτα με λαχανικά και αβοκάντο και στο ποτήρι της ένα δροσιστικό smoothie, το οποίο ετοιμάζει η ίδια, συνδυάζοντας φρούτα εποχής μεταξύ τους.

Κανόνας no.5: Το τρίπτυχο υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και λαχανικά. Αυτό που κρατάει τη σιλουέτα της αδύνατη. Και αν σου κάνει εντύπωση το πρώτο στοιχείο αυτής της τριάδας να σου υπενθυμίσω ότι οι υδατάνθρακες ολικής αλέσεως είναι σύμμαχοι στην προσπάθεια σου να αδυνατίσεις.

 

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Izabel Goulart (@izabelgoulart) στις

Η γυμναστική της

Όπως κάθε μοντέλο που σέβεται τον εαυτό σου, έτσι και η Izabel Goulart, δεν φροντίζει το σώμα της μόνο διατροφικά. Αντιθέτως, έχει δομήσει τη δική της φιλοσοφία γύρω από το Wellness Part Of Life, την οποία περιγράφει σε πρόσφατη συνέντευξη της στο περιοδικό “Elle Australia”.

Μπορεί επαγγελματικά να είμαι μοντέλο, όμως, παράλληλα είμαι αθλήτρια, φίλη, κόρη. Γυναίκα. Η συστηματική άσκηση με βοήθησε να ξεπεράσω το άγχος μου – ενδορφίνες won – και το φόβο της αποτυχίας σε αρκετούς τομείς του βίου μου” αποκαλύπτει.

Και όταν αναφέρομαι σε συστηματική άσκηση εννοώ φυσικά ότι γυμνάζομαι 5 φορές την εβδομάδα, δοκιμάζοντας Pilates, KickBoxing, τρέξιμο και ασκήσεις με το βάρος του σώματος ως αντίσταση. Πριν δημιουργήσω το πρόγραμμα μου, ζητάω από τους Fitness Coaches μου να με προπονήσουν σαν να είμαι… πρωταθλήτρια. Έτσι, είμαι βέβαιη ότι θα δω την αλλαγή πάνω μου πολύ συντομότερα.” συμπληρώνει.

Read More