Lady Gaga: Η γυμναστική που τη διατηρεί σε φόρμα και ο έξυπνος τρόπος να αντιμετωπίζει τις ατασθαλίες

Lady Gaga: Η γυμναστική που τη διατηρεί σε φόρμα και ο έξυπνος τρόπος να αντιμετωπίζει τις ατασθαλίες | tlife.gr

Η Lady Gaga κατάφερε να γίνει talk of the town με τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ταινία “A Star Is Born” και το τραγούδι “Shallows” που ερμηνεύει με τον Bradley Cooper. Βέβαια, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που την βλέπουμε σε ρόλο ηθοποιού, μιας και η ίδια έχει ήδη συμμετάσχει στη σειρά “American Horror Story” και στην ταινία “Sin City” με τεράστια επιτυχία.

Παρόλο που το ύψος της φτάνει το 1.55, οι αναλογίες της είναι αξιοζήλευτες με αποτέλεσμα να φαίνεται πιο ψηλή και αδύνατη. Η Mother Monster όμως, δεν αφήνει τίποτα στην τύχη του, αφού όπως έχει δηλώσει γυμνάζεται συστηματικά και ακολουθεί μια πολύ σωστή διατροφή για να μοιάζει πιο νέα και να διατηρείται στα κιλά της.

Τα άτομα που κρύβονται πίσω από αυτό το… σώμα είναι η σεφ Bo O’Connor που επιμελείται τα γεύματά της στο σπίτι ή τις περιοδείες της, και ο personal trainer Harley Pasternak που έχει δημιουργήσει συγκεκριμένες προπονήσεις για να διατηρεί την διάσημη πελάτισσά του σε φόρμα. Είσαι έτοιμη να δούμε τι ακριβώς περιλαμβάνει η fitness routine της;

 

Η ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΤΗΣ

Η Gaga πιστεύει (και έχει απόλυτο δίκιο) ότι η συστηματική φυσική άσκηση μπορεί να “αποσύρει” τυχόν σημάδια πρόορης γήρανσης. Για αυτό το λόγο λοιπόν, επισκέπτεται το γυμναστήριο πέντε φορές την εβδομάδα και ακολουθεί προπονήσεις που διαρκούν το λιγότερο 25 λεπτά.

Η αγάπη της για τη γιόγκα
Όπως οι περισσότερες γυναίκες, έτσι και η Gaga έχει αδυναμία στη γιόγκα. Τα καλά που προσφέρει αυτή η δραστηριότητα είναι χαλάρωση, ευλυγισία, ηρεμία και τόνωση των μυών. Ό,τι χρειάζεται η τραγουδίστρια δηλαδή, το έχει βρει σε αυτό το είδος άσκησης. Δεν είναι εξάλλου λίγες οι φορές που έχει αναρτήσει στο λογαριασμό της στο instagram τις ασκήσεις που κάνει.

Extra Info: Στις διακοπές της η Lady Gaga κάνει γιόγκα πάνω σε σανίδα του σερφ, που -πίστεψέ με- είναι πάρα πολύ δύσκολο!

Οι ασκήσεις που τη διατηρούν σε φόρμα
Φυσικά η Gaga ακολουθεί και άλλες προπονήσεις συνδυαστικά με τη γιόγκα. Για να έχει αυτούς τους αξιοζήλευτους κοιλιακούς κάνει σανίδα και πολλά ροκανίσματα. Όσον αφορά στο κάτω μέρος του σώματος, της αρέσει να κάνει ασκήσεις γλουτών στο έδαφος, έντονα πηδήματα στον αέρα που καταλήγουν σε squats και ψηλές κλοτσιές με βαράκια στα πόδια.

 

Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΤΗΣ

Το νεανικό της δέρμα οφείλεται και στη σωστή διατροφή. Σε γενικές γραμμές προσπαθεί να τρώει υγιεινά, να αποφεύγει τα λιπαρά και να προτιμάει την άπαχη πρωτεΐνη και τα οργανικά τρόφιμα.

Τι περιλαμβάνουν τα γεύματά της;
Σύμφωνα με τη σεφ της Gaga, ένα κλασικό μεσημεριανό ή βραδινό γεύμα της περιλαμβάνει κινόα, μαύρα φασόλια, ψητές γαρίδες και πολλά λαχανικά. Ο σκοπός των γευμάτων είναι να τη διατηρούν νέα, να τη βοηθούν να παραμένει στα κιλά της και να της δίνουν ενέργεια ειδικά όταν βρίσκεται σε περιοδείες ή δουλεύει πολύ. Παρόλα αυτά, πάντα τα γεύματα που τρώει είναι πεντανόστιμα για να μην βαρεθεί την υγιεινή διατροφή και αναζητήσει κάτι λαχταριστό.

Τι κάνει όταν έχει λιγούρες;
Ακόμα και οι σταρ έχουν λιγούρες και αυτό το έχουμε αναφέρει πολλές φορές. Η Gaga όμως, ακολουθεί μια μεγάλη διατροφική τάση για το 2019 που είναι οι έξυπνες επιλογές τροφών. Όταν λοιπόν, θέλει να φάει ένα burger τότε η σεφ της ετοιμάζει ένα μπιφτέκι γαλοπούλας με ψωμί χωρίς γλουτένη, προσθέτει πολλά μπαχαρικά για να γίνει πιο νόστιμο και το σερβίρει με ψητά chips γλυκοπατάτας. Έτσι το burger από ένα είδος fast food με πολλά λιπαρά, μεταμορφώνεται σε μια υγιεινή επιλογή χωρίς περιττά λιπαρά και με “καλές” θερμίδες.

READ more