Martha Hunt: Το μοντέλο της Victoria’s Secret μας δίνει σημαντικά fitness και welness tips

Martha Hunt: Το μοντέλο της Victoria’s Secret μας δίνει σημαντικά fitness και welness tips | tlife.gr

Θα ήθελα να συμφωνήσουμε με το εξής: όταν αναφερόμαστε σε ένα μοντέλο, πόσο μάλλον σε έναν Άγγελο της Victoria’s Secret, τότε ξέρουμε ότι θα ακούσουμε τα πιο σημαντικά fitness και welness tips. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της Marth Hunt! Είναι ένα από τα μοντέλα με τις πιο τέλειες αναλογίες που έχει καταφέρει να περπατήσει σε πάνω από 180 catwalks και να ποζάρει για άπειρες καμπάνιες και εξώφυλλα. Καταλαβαίνεις πως όταν κάνεις αυτή τη δουλειά οφείλεις να είσαι σε φόρμα 365 ημέρες το χρόνο και να διατηρείσαι fit σε κάθε περίοδο.

Η Martha λίγους μήνες μετά το show της VS αποφάσισε να εμπνεύσει τα όλα τα κορίτσια και να μοιραστεί συμβουλές που θα τις βοηθήσουν να μην τα παρατάνε, να έχουν σαν στόχο την καλύτερη εικόνα της σιλουέτας τους, να είναι δυναμικές και να αγαπάνε τον εαυτό τους. Είσαι έτοιμη να διαβάσουμε όλα όσα μας προτείνει;

1.Λάβε τη γυμναστική στα σοβαρά
Η ίδια είπε πως η γυμναστική δεν είναι παιχνίδι! Αν αποφασίσεις να γυμναστείς θα πρέπει να το κάνεις σωστά και να δίνεις το 100% του εαυτού σου για να δεις το καλύτερο αποτέλεσμα. Σκέψου το διαφορετικά: σπαταλάς κάποια λεπτά από τον ελεύθερο χρόνο σου, οπότε είναι κρίμα να πάνε χαμένα και να μην γυμναστείς όσο θα έπρεπε.

2.Φρόντισε το σώμα σου
Η φροντίδα του σώματός σου δεν ξεκινάει ούτε τελειώνει με τη γυμναστική. Όπως δήλωσε η Martha, καλό είναι να βρεις ένα πρόγραμμα, όπως σάουνα, μασάζ, κρυοσάουνα κ.λ.π., για να προσφέρεις την απαραίτητη περιποίηση στον εαυτό σου. Η ίδια επισκέπτεται ένα spa και κάνει μια θεραπεία που βοηθάει τους μύες να “αναρρώσουν” από την έντονη προπόνηση.

3.Είναι καλό να ακούς και να μοιράζεσαι
Μπορεί να γυμνάζεσαι χρόνια, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα κάνεις όλα σωστά. Μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις με τις φιλές σου ή με ειδικούς, να ακούσεις τις συμβουλές τους περί γυμναστικής, να πεις κι εσύ τις δικές σου και να καταλήξεις στο ποιες θα ακολουθήσεις και ποιες όχι.

4.Βρες χρόνο για διαλογισμό
Το μοντέλο προσπαθεί να “κλέβει” 20 λεπτά από τον χρόνο της για να κάνει διαλογισμό. Μην φανταστείς ότι κάθεται οκλαδόν και κάνει “οοοομμμ”, απλά προσπαθεί να αποβάλει το στρες, να κάνει θετικές σκέψεις και να υπενθυμίζει στον εαυτό της ότι είναι δυνατή. Μπορεί αν το δοκιμάσουμε να μας φανεί δύσκολο και ανούσιο, αλλά πιστεύω ότι αξίζει να δώσουμε μια ευκαιρία στο διαλογισμό για να δούμε πως θα επιδράσει σε εμάς.

5.Πάρε βιταμίνες
Αυτή η συμβουλή είναι η αγαπημένη μου και θα σου εξηγήσω γιατί: μετά από κάποιες εξετάσεις που έκανα, αντιλήφθηκα ότι μου λείπουν αρκετές βιταμίνες παρόλο που τρέφομαι πολύ σωστά. Αυτό συμβαίνει γιατί οι τροφές πλέον είναι αρκετά επεξεργασμένες με αποτέλεσμα να χάνουν τα θρεπτικά τους συστατικά. Τα συμπληρώματα διατροφής που παίρνω καθημερινά με βοηθούν στο να έχω ενέργεια και να μην νιώθω συνεχώς κουρασμένη, όπως ένιωθα. Άσε που βλέπω το δέρμα μου και τα μαλλιά μου να είναι πιο λαμπερά. Το ίδιο λοιπόν, πιστεύει και η Martha και προτείνει να εντάξουμε στην καθημερινότητά μας τις βιταμίνες.

6.Εμπιστεύσου το αγαπημένο σου άρωμα
Το γυναικείο άρωμα μπορεί να προσφέρει στη γυναίκα αυτοπεποίθηση και να την κάνει πιο δυνατή. Αυτή είναι η άποψη της Martha η οποία μας προτείνει να βρούμε το άρωμα που θα μας κάνει να νιώσουμε μοναδικές και θα κάνει τους άλλους να μας θυμούνται. Η γυναικεία αυτοπεποίθηση χρειάζεται ένα boost που και που!

READ more