Τα μυστικά της Pippa Middleton! Πως διατηρείται σε τέλεια φόρμα στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης;

Τα μυστικά της Pippa Middleton! Πως διατηρείται σε τέλεια φόρμα στον όγδοο μήνα της εγκυμοσύνης; | tlife.gr

Πριν από λίγους μήνες μήνες ανακοινώθηκε ότι η Pippa Middleton είναι έγκυος στο πρώτο της παιδί! Ναι, η αδερφή της Δούκισσας που έγινε διάσημη για τα καλοσχηματισμένα οπίσθιά της έμεινε έγκυος από τον σύζυγό της James Matthews και πρόκειται να γεννήσει τον Οκτώβρη.

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της, η Pippa διατηρεί μια καλλίγραμμη σιλουέτα και μπορούμε να πούμε ότι είναι αρκετά γυμνασμένη. Για να μην αναρωτιόμαστε όμως, τι κάνει, τι τρώει, πως διατηρείται σε τέλεια φόρμα, η ίδια αποφάσισε να αποκαλύψει πως διατηρείται fit ακόμα και στον όγδοο μήνα. Και όχι μόνο αυτό! H fit μέλλουσα μανούλα δίνει σημαντικά tips για όσες γυναίκες βρίσκονται σε ενδιαφέρουσα και θέλουν να είναι σε φόρμα.

Προς τα κάτω θα δεις τη γυμναστική που κάνει, τη διατροφή της το πρωινό που αγαπάει, αλλά και το πρωινό που δεν θα φάει ποτέ στη ζωή της!

Γυμναστική εμπνευσμένη από τις μπαλαρίνες
“Το ξέρω ότι δεν πρόκειται να γίνω μπαλαρίνα. Εξάλλου νιώθω πολύ μακριά από αυτό! Ακολουθώ όμως κάποιες ασκήσεις μπαλέτου που βοηθούν πολύ τη στάση του σώματος και στις σωστές αναπνοές”.

Η Pippa συνέχισε λέγοντας πως στη διάρκεια της εγκυμοσύνης της ακολουθεί προπονήσεις σε μπάρα μπαλέτου, οι οποίες περιέχουν μικρές ασκήσεις εμπνευσμένες από αυτό το είδος χορού και τονώνουν – σχηματίζουν τους μύες, απαλύνουν τους πόνους στη μέση και σε βοηθούν να έχεις καλύτερη στάση σώματος.

Αυτό το είδος της προπόνησης ονομάζεται “barre”. Πρόκειται για μια γυμναστική που ενδυναμώνει το σώμα, χωρίς να έχει κραδασμούς (όπως το τρέξιμο) και συνδυάζει ασκήσεις μπαλέτου, yoga και Pilates. Εκτός του ότι τονώνει τους μύες, συνδέεται άμεσα και με την “ευθυγράμμιση” του σώματος.

Αθλήτρια του τένις και στην εγκυμοσύνη
Η Pippa είναι οπαδός του τένις και αποφάσισε να συνεχίσει αυτό το άθλημα κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης. Η ίδια τόνισε τα καλά του αθλήματος λέγοντας πως βοηθάει πολύ στην ανάπτυξη του πλακούντα, βοηθάει στη διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους, μειώνει τους πόνους στην πλάτη, ενδυναμώνει την καρδιά και το σώμα και μειώνει τον κίνδυνο της εμφάνισης του διαβήτη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Η κολύμβηση και όλα τα οφέλη
Η μέλλουσα μανούλα, εκτός από το barre και το τένις, έχει αδυναμία και στην κολύμβηση. Για την ακρίβεια δήλωσε πως μέσα στο νερό νιώθει πολύ πιο ελαφριά και είναι ο μόνος τρόπος να ανακουφιστείς από το extra βάρος που έχεις στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Με λίγα λόγια, το κολύμπι βρίσκεται στην ίδια λογική με τα δύο προηγούμενα αθλήματα μιας και ανακουφίζει από τους πόνους σε πόδια, πλάτη, μέση, ενδυναμώνει την καρδιά και φυσικά βοηθάει στη διατήρηση του σωστού σωματικού βάρους.

Το πρωινό που την κρατάει σε φόρμα
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και αυτό είναι ένα μότο που πιστεύει πολύ η Pippa. Για αυτό άλλωστε ποτέ δεν κάνει skip το πρώτο γεύμα της ημέρας, το οποίο φυσικά της δίνει ενέργεια και ενεργοποιεί το μεταβολισμό της. Οι αγαπημένες της επιλογές είναι:

  • Γιαούρτι με φρέσκα φρούτα, ξηρούς καρπούς και βρώμη
  • Ψητό ψωμί του τοστ με αυγά και αβοκάντο

Το πρωινό που δεν πρόκειται να φάει ποτέ
Η Pippa αποκάλυψε πως υπάρχει ένα πιάτο που αγαπάει όλος ο κόσμος, αλλά η ίδια δεν πρόκειται να το απολαύσει ποτέ γιατί πολύ απλά το θεωρεί απαγορευμένο. Ποιο είναι αυτό; Pancakes με maple syrup και μπέικον. Θεωρεί πως δεν ταιριάζει καθόλου στην ισορροπημένη διατροφή που ακολουθεί και πως δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα.

Η βάση της ισορροπημένης της διατροφής
Η Pippa ακολουθεί μια αρκετά ισορροπημένη διατροφή που σε κάποιους όμως μπορεί να φαίνεται αρκετά “αυστηρή”. Η ίδια αποκάλυψε πως τρώει τρία γεύματα την ημέρα τα οποία βασίζονται στα προϊόντα ολικής άλεσης και στους “καλούς” υδατάνθρακες που προσφέρουν ενέργεια

READ more