H Gucci λανσάρει sneakers που στοιχίζουν 10€ αλλά είναι…virtual

O Ιταλικός οίκος συνεργάζεται με την εταιρεία Wanna και λανσάρει για πρώτη φορά ένα sneaker που το αποκτάς μόνο virtuality.

Η Wanna δεν είναι ξένη για τον κόσμο της μόδας εφόσον έχει συνεργαστεί με μάρκες όπως οι Reebok, Puma και Snapchat για να δοκιμάσει πώς οι καταναλωτές ανταποκρίνονται virtual εμπειρία αγοράς να βλέπουν δηλαδή τα προϊόντα τρισδιάστατα και να τα δοκιμάζουν on line.Η Gucci έχει ήδη μία ιστορία με τα εικονικά ενδύματα αφού έχει συνεργαστεί με πλατφόρμες παιχνιδιών όπως:  Drest Sims 4 Pokemon, για να κατασκευάσει virtual ρούχα.

Με το εικονικό αυτό παπούτσι η Gucci σκοπεύει να στοχεύσει στην γενιά Gen Z που μπορεί να μην είναι σε θέση να αντέξει οικονομικά προϊόντα Gucci. Mία νέα εμπειρία κατανάλωσης που έρχεται μετά την εντατική σχέση που έχουμε όλοι πλέον με τον digital κόσμο είτε για εργασία είτε για ψυχαγωγία και δημιουργεί όπως βλέπουμε νέα ήθη και νέους κανόνες.

 

 

Read More

And More