Αλλαγές στον Iταλικό οίκο Etro

Ο ιταλικός οίκος μόδας Etro ανακοίνωσε πριν λίγες ώρες τον Marco De Vincenzo ως νέο δημιουργικό διευθυντή από την 1η Ιουνίου. Ο De Vincenzo θα είναι υπεύθυνος για τις γυναικείες, ανδρικές και οικιακές συλλογές της Etro και θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή γυναικείων ενδυμάτων για την άνοιξη του 2023 τον Σεπτέμβριο κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ETRO (@etro)

Τα παιδιά του ιδρυτή της Etro, Veronica, Kean και Jacopo, που ήταν προηγουμένως Creative Directors των γυναικείων, ανδρικών και οικιακών συλλογών, θα συνεχίσουν να συμμετέχουν στην ανάπτυξη της στρατηγικής της μάρκας.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Marco de Vincenzo (@marcodevincenzo)

Ο De Vincenzo λάνσαρε την δική του ομώνυμη μάρκα γυναικείων ετοίμων ενδυμάτων το 2009, μετά από συνεργασία με τη Fendi για τις σειρές αξεσουάρ της και χαρακτηρίστηκε από την Etro ως «καινοτόμος σχεδιαστής».

«Στο πλαίσιο της νέας πορείας της μάρκας, καλωσορίζουμε με ενθουσιασμό την άφιξη του Marco De Vincenzo. Μέσω της ευαισθησίας του για τα χρώματα, τα prints και τα υφάσματα, είμαστε σίγουροι ότι ο Marco θα μπορέσει στην καλύτερη περίπτωση να μεταφράσει την εξαιρετική κληρονομιά της Etro σε νέες ερμηνείες για τις συλλογές της διαφορετικής μάρκας και επίσης να δώσει μια νέα ώθηση στον κόσμο των αξεσουάρ» δήλωσε η εταιρεία για την νέα αυτή συνεργασία.

 Η Etro ιδρύθηκε το 1968 από τον Gerolamo Etro και σήμερα λειτουργεί περίπου 171 καταστήματα σε 22 χώρες.

Read More

And More