Ενώ πολλοί μεγάλοι οίκοι παραμένουν πιστοί στις «ασφαλείς» επιλογές – άψογο στιλ, καθαρό κάδρο, και σχεδόν αποστειρωμένες εικόνες – η Burberry κάνει τη διαφορά. Η νέα της καμπάνια, βγαλμένη από ένα λασπωμένο φεστιβάλ βρετανικού καλοκαιριού, δεν προσπαθεί να είναι τέλεια. Είναι απλώς cool.
Με αισθητική εμπνευσμένη από τα 90s και με τον Drew Vickers πίσω από τον φακό, η Burberry καταγράφει όχι μόνο στιλ αλλά στάση ζωής. Η λάσπη, ο άγριος καιρός και το χάος του φεστιβάλ δεν κρύβονται — γίνονται σκηνικό για να αναδειχθούν τα πιο φορέσιμα και μοντέρνα κομμάτια του οίκου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο προσκήνιο, ένα iconic line-up: από τον Liam Gallagher και την Alexa Chung μέχρι την Cara Delevingne, τον Loyle Carner, τη Molly Moorish-Gallagher και τον Seungmin των Stray Kids. Πρόσωπα από τον κόσμο της μουσικής, του μόντελινγκ και της νεανικής κουλτούρας φωτογραφίζονται σε ωμές, αυθεντικές στιγμές, φωνάζοντας πως η Burberry δεν είναι μόνο heritage – είναι street, είναι τώρα.
Η καμπάνια αυτή δεν μας πουλάει ένα ιδανικό – μας προσκαλεί σε μια πραγματικότητα γεμάτη αυθορμητισμό, δημιουργικότητα και τον ηλεκτρισμό της ζωντανής μουσικής. Είναι ένα ode to festivals, στην κουλτούρα που έφτιαξε γενιές, αλλά και μια καθαρή υπενθύμιση ότι το στιλ έχει νόημα μόνο όταν το ζεις.
Απλά υπέροχη!
Φωτογραφίες- burberry.com
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ