Site icon TLIFE

Αυτή είναι η σωστή εποχή να κάνεις μία τεράστια αλλαγή στον τρόπο που γυμνάζεσαι αλλά κυρίως στον τρόπο που…ζεις!

Η μόδα είναι μέσα στη ζωή μου εδώ και πολλά χρόνια, όχι μόνο επειδή από πολύ μικρή ανακάλυψα ότι με γοητεύει αυτός ο χώρος, αλλά και επειδή ποτέ δεν έπαψε να με εκπλήσσει. Τα τελευταία χρόνια η μεγάλη στροφή που έχει γίνει με τη βιωσιμότητα αποδεικνύει γιατί αυτή η βιομηχανία είναι τόσο ισχυρή και δυνατή και επηρεάζει εκατομμύρια ανθρώπους. Η μόδα αφουγκράζεται τι συμβαίνει στον πλανήτη και γίνεται πρωτοπόρος σε ενέργειες που θα φέρουν μικρές αλλά και τεράστιες αλλαγές.

Η βιωσιμότητα θα ορίσει τη μόδα του μέλλοντος και ίσως συνολικά της δεκαετίας που μόλις ξεκινάει. Ήδη πολλά brands και οίκοι γίνονται πιο ‘’πράσινα’’ και έχουν προσανατολιστεί σε πιο βιώσιμες πρακτικές, σε μια προσπάθεια να μειωθεί το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Είναι λάθος όμως να πιστεύει κανείς πως η ευθύνη ανήκει μόνο στη βιομηχανία της μόδας. Ένα μεγάλο μέρος της αναλογεί και στους καταναλωτές και οι νέες γενιές κάνουν τη διαφορά. Οι Μillennials και η Gen Ζ ηγούνται αυτής της μεταστροφής προς έναν sustainable τρόπο ζωής. Όχι μόνο ως μόδα ή lifestyle, αλλά ως συνειδητοποιημένη επιλογή. Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, πολλοί έφηβοι διαθέτουν όλο και μεγαλύτερα ποσά για βιώσιμα προϊόντα.

Το 54% της Gen Z θα πλήρωνε έως και +10% για sustainable προϊόντα, ενώ το 50% των Millennials επιθυμεί τη μείωση της “Γρήγορης Μόδας”

Πηγές: Nielsen, Deloitte, Bloomberg.

Μέσα από την προσωπική μου έρευνα, αναζητώ brands που έχουν αναπτύξει αυτόν τον νέο τρόπο παραγωγής, γιατί για μένα είναι πλέον τρόπος ζωής και πολύ χάρηκα όταν ανακάλυψα ότι μία από τις αγαπημένες μου εταιρίες η INTERSPORT ανήκει σε αυτήν την κατηγορία.

Στην INTERSPORT το sustainability δεν είναι απλώς στην καρδιά της φιλοσοφίας τους, αλλά αποτελεί κομμάτι του DNA τους. Η αρχή έγινε με ανακυκλώσιμα κουτιά για αποστολή παραγγελιών, και συνεχίστηκε με πρωτοβουλίες όπως το πρόγραμμα “Ανακυκλώνω-Κερδίζω”. Διότι η βιωσιμότητα είναι μία υπεύθυνη στάση για το μέλλον των sport αλλά και για όλες τις γενιές.

Ειδικά τώρα το καλοκαίρι που θέλω τα ρούχα μου να είναι άψογης ποιότητας, το θέμα βιωσιμότητα και σωστή παραγωγή με απασχολεί πάρα πολύ και ευτυχώς η ΙNTERSPORT έχει για μένα και για όλους μας τη σωστή λύση, ενώ γίνεται ο απόλυτος προορισμός για Sustainable προϊόντα. Διότι ακόμη και τα  υφάσματα, τα ρούχα και τα παπούτσια που φοράμε ευθύνονται για τη μόλυνση των υδάτων, το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την αύξηση των απορριμμάτων.

ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ:

2.700lt νερό απαιτούνται για να φτιαχτεί ένα t-shirt.

5,5lt νερό καταναλώνονται για να παραχθεί ένα πλαστικό μπουκάλι 500ml.

Εάν η διάρκεια ζωής των ρούχων επεκτεινόταν κατά 9 μήνες, θα επέφερε μείωση 20-30%  στο αποτύπωμα άνθρακα.

Μένοντας πιστοί στις αρχές της βιωσιμότητας η INTERSPORT  εγκαινιάζει την ειδική sustainable κατηγορία που έχτισε με συνέπεια μέσα στα χρόνια, με περίπου 1000 κωδικούς βιώσιμων ρούχων. Στόχος της εταιρίας αυτός ο αριθμός να μεγαλώνει συνεχώς και να επεκταθεί και σε άλλες προϊόντικές κατηγορίες.

Aυτά τα ρούχα είναι φτιαγμένα από ανακυκλωμένα και βιώσιμα υλικά και θα τα βρεις σε όλα τα καταστήματα Intersport και στο eshop με το λογότυπο Sustainable. Παράλληλα, το logo, με έμπνευση από το σύμβολο του άπειρου, συμβολίζει και τη διαρκή προσπάθεια για βιώσιμες πρακτικές σε ό,τι αφορά τα προϊόντα αλλά και τις διαδικασίες.

Σε αυτό το όραμα η Intersport  για ένα καλύτερο αύριο, μας θέλει δίπλα της και τι πιο απλό από το να προτιμήσουμε  sustainable προϊόντα και να κάνουμε μία τεράστια αλλαγή στον τρόπο που γυμναζόμαστε και σκεφτόμαστε και στον τρόπο που ….ζούμε!

#trainforchange

 

 

 

 .

 

 

 

 

© 2024 tlife.gr