Site icon TLIFE

Demi Moore & Gwyneth Paltrow στη λαμπερή πρεμιέρα του Gucci φιλμ «The Tiger» – Η νέα εποχή του οίκου με τη ματιά του Demna

Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου για την σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2026 ξεκινά με το νέο όραμα του Demna Gvasalia, ο οποίος ανέλαβε προσφάτως το τιμόνι της Καλλιτεχνικής Διεύθυνσης του οίκου Gucci. Όλοι πίστευαν ότι ο Γεωργιανός designer θα κρατούσε την «πρεμιέρα» του για τον Φεβρουάριο του 2026, όμως εκείνος αιφνιδίασε την παγκόσμια βιομηχανία της μόδας: ένα lookbook, μια ταινία μικρού μήκους και μια κινηματογραφική πρεμιέρα που έμοιαζε περισσότερο με Χολιγουντιανό Gala παρά με catwalk.

Ο Demna επέλεξε να παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή για τον ιταλικό οίκο, με τίτλο «La Famiglia», όχι με την τυπική λογική μιας επίδειξης μόδας, αλλά μέσα από ένα κινηματογραφικό σόου, μια τολμηρή εγκατάσταση που έμοιαζε περισσότερο με μυθοπλασία παρά με catwalk.

Το φιλμ που ενώνει μόδα και σινεμά

Η ταινία «The Tiger», σκηνοθετημένη από τους Spike Jonze και Halina Reijn, είναι  ένα 30λεπτο φιλμ γεμάτο συμβολισμούς και αναφορές στα 90s, όταν ο Tom Ford ήταν ο Creative Director του οίκου. Πρωταγωνίστρια ήταν η  Demi Moore. 

Η Moore υποδύεται την Barbara Gucci, μια ισχυρή matriarch που καλεί την οικογένειά της σε ένα πολυτελές δείπνο γενεθλίων, μόνο και μόνο για να ξεδιπλωθεί μια ιστορία γεμάτη ίντριγκα, δυναμικές συγκρούσεις και απρόβλεπτες εξελίξεις. Το σενάριο αντλεί έμπνευση από το DNA της Gucci, ενώ η μόδα μετατρέπεται σε βασικό εργαλείο αφήγησης: κάθε χαρακτήρας ενσαρκώνει ένα «αρχέτυπο οικογένειας» μέσα από τα ρούχα που φορά.

Με αυτή την επιλογή, ο νέος Καλλιτεχνικός Διευθυντής, Demna, δηλώνει ξεκάθαρα ότι η Gucci περνά σε μια νέα εποχή, όπου η αφήγηση, η τέχνη και η κουλτούρα βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τη μόδα.

Red Carpet Glamour: Οι εμφανίσεις που συζητήθηκαν

Η πρεμιέρα του Gucci φιλμ στο Μιλάνο συγκέντρωσε μια εκρηκτική λίστα καλεσμένων, με το event να μετατρέπεται σε μια από τις πιο λαμπερές στιγμές του fashion month. Το κόκκινο χαλί του Demna ήταν γεμάτο αστέρες: από τη Demi Moore και την Keke Palmer μέχρι τον Edward Norton και τον Elliot Page, οι εμφανίσεις τράβηξαν όλα τα βλέμματα και επιβεβαίωσαν ότι η Gucci ξέρει να συνδυάζει τη μόδα με το κινηματογραφικό θέαμα.

Ως πρωταγωνίστρια της ταινίας, η Demi Moore είχε κάθε λόγο να είναι εκθαμβωτική – και το έκανε ένα μπρονζέ gown, κεντημένο με κρύσταλλα και παγιέτες. Το look της, γεμάτο λάμψη, θα μπορούσε να αποτελέσει την τέλεια γεύση για το τι θα δούμε στο κόκκινο χαλί της award season, που πλησιάζει.

Η Gwyneth Paltrow, η «βασίλισσα» του quiet luxury, έκανε το comeback της στο Milan Fashion Week με ένα μονοχρωματικό, μπεζ co-ord, το οποίο αποτελούνταν από σατέν πουκάμισο με δέσιμο, midi φούστα με ζώνη και over the knee μπότες – όλα τυπωμένα με το GG monogram. Ένα look που έδειξε ότι ο Demna δεν στοχεύει μόνο στο να εντυπωσιάσει αλλά κυρίως στο να παντρέψει την κληρονομιά του Gucci με την καθημερινή πολυτέλεια.

Η Serena Williams, πάντα απρόβλεπτη και εκθαμβωτική, περπάτησε στο κόκκινο χαλί με ένα μαύρο φόρεμα με διαφάνειες, φτερά και mermaid γραμμή, που θύμιζε σταρ της Χρυσής Εποχής του Hollywood. Η επιλογή της ξεχώρισε γιατί δεν ήταν απλώς ένα ακόμη red carpet gown, αλλά μια δήλωση δυναμισμού και θηλυκότητας.

Η Lila Moss, κόρη της Kate Moss, φόρεσε ξανά το look που η ίδια είχε παρουσιάσει στο lookbook του Gucci, που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα. Μαύρο ζιβάγκο, croc-embossed μίνι φούστα και μπότες ως το γόνατο. Ένα look που συνδύαζε το νεανικό coolness με το δυναμικό edge του Demna.

Super sexy, η Alex Consan επέλεξε μια χρυσή, παγιετένια φούστα, η οποία ίσα που φαινόταν κάτω από το statement, τιγρέ, γούνινο παλτό της. Το κράτησε κλειστό, ολοκληρώνοντας το red carpet look με ψηλοτάκουνες, μαύρες γόβες, μια ζώνη αλυσίδα στη μέση που τόνιζε την σιλουέτα της και bold, χρυσά σκουλαρίκια.

Ο Demna ξαναγράφει την ιστορία της Gucci

Με αυτή την κίνηση-έκπληξη, ο Demna απέδειξε ότι μπορεί να μετατρέψει την «απουσία πασαρέλας» σε παγκόσμιο γεγονός. Αντί για κλασικό fashion show, επέλεξε τον κινηματογράφο, το storytelling και το celebrity power για να συστήσει το όραμά του. Και αν κρίνουμε από τις αντιδράσεις, πέτυχε τον στόχο του: το όνομά του είναι ήδη στην κορυφή των social media, ενώ τα looks που παρουσιάστηκαν έχουν ήδη «κρατηθεί» για τις μεγαλύτερες «κόκκινες μοκέτες» της χρονιάς.

© 2025 tlife.gr