Το Met Gala, η πιο λαμπερή —και πιο ακριβή— βραδιά της μόδας, ετοιμάζεται για μια εντυπωσιακή νέα εποχή, καθώς ανακοινώθηκε πως οι Jeff Bezos και Lauren Sánchez θα είναι οι μεγάλοι χορηγοί του Met Gala 2026. Το ζευγάρι, που τα τελευταία χρόνια κάνει σταθερά βήματα στον κόσμο της μόδας, αναλαμβάνει έναν ρόλο που σηματοδοτεί επίσημα την παρουσία του στα σημαντικότερα fashion events του πλανήτη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η επιλογή τους δεν είναι τυχαία. Το Met Gala, με εισιτήρια που φτάνουν τα 75.000 δολάρια, συγκεντρώνει κάθε χρόνο δεκάδες εκατομμύρια για το Costume Institute, ενώ παράλληλα απαιτεί τεράστιο budget για την παραγωγή του. Γι’ αυτό και οι ισχυροί χορηγοί είναι απαραίτητοι. Αν και συνήθως ο ρόλος αυτός ανήκει σε οίκους μόδας —όπως η Louis Vuitton πέρυσι— η Anna Wintour δεν διστάζει να στραφεί σε εταιρικούς ή ανεξάρτητους χορηγούς. Στο παρελθόν, το TikTok (2024) και το Instagram (2022) είχαν αναλάβει αυτόν τον ρόλο.

Credit line: Piovanotto Marco/ABACA / Abaca Press / Profimedia
Το θέμα της βραδιάς για το 2026 θα είναι «Costume Art», με μια ομώνυμη έκθεση που επίσης χρηματοδοτείται από το ζευγάρι Bezos–Sánchez. Σύμφωνα με τον επιμελητή του Met, Andrew Bolton, η έκθεση θα εξερευνά «την αδιαίρετη σύνδεση μεταξύ του σώματος και των ρούχων», ένα concept που σχεδιάζεται ήδη να προκαλέσει αίσθηση.
Για τον Jeff Bezos, αυτή δεν θα είναι η πρώτη επαφή με το Met Gala. Το 2012 είχε διατελέσει επίτιμος πρόεδρος, με την Amazon να είναι τότε ο κεντρικός χορηγός. Το 2024 εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο κόκκινο χαλί με την Lauren Sánchez, ενώ το 2025 απουσίασε λόγω του λαμπερού γάμου τους στη Βενετία, που πραγματοποιήθηκε λίγες εβδομάδες αργότερα.
Η νέα τους χορηγία έρχεται ως μέρος μιας πιο ευρείας στρατηγικής: το ζευγάρι επιδιώκει μια συστηματική είσοδο στο fashion ecosystem — από κόκκινα χαλιά και συνεργασίες μέχρι μεγάλες πολιτιστικές υποστηρίξεις.
Credit line: Xavier Collin/Image Press Agency / The Mega Agency / Profimedia
Και όπως όλα δείχνουν, το Met Gala 2026 δεν θα είναι παρά μόνο η αρχή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
