H Julia Restoin Roitfeld στη νέα ψηφιακή καμπάνια της Mango!

Η μικρού μήκους ταινία είναι η μορφή που επέλεξε η MANGO για το νέο ψηφιακό έργο της, για το οποίο συνεργάζεται με το μοντέλο και ηθοποιό Camille Rowe, την καλλιτεχνική διευθύντρια και μοντέλο Julia Restoin Roitfeld και την ηθοποιό, μοντέλο και τραγουδίστρια Alma Jodorowsky.
Κάθε μία από τις stars πρωταγωνιστεί σε μια ιστορία για ένα ταξίδι εμπνευσμένο από τις πτυχές της προσωπικότητάς τους και με τη σειρά ερμηνεύει τις αξίες της MANGO: μοντερνισμό, θηλυκότητα και θετικότητα.

Η πρώτη έκανε το ντεμπούτο της στις 13 Σεπτεμβρίου, με την Camille Rowe ως πρωταγωνίστρια σε μια ταινία που τη μεταφέρει στην δεκαετία του ’30, εμπνευσμένη από το θρυλικό δίδυμο Bonnie και Clyde.

Η Julia Restoin Roitfeld πρωταγωνιστεί στη δεύτερη ταινία στην οποία η ίδια αποκαλύπτει τι σημαίνει θηλυκότητα για εκείνη και πώς είναι ένα μέρος της ζωής της, τα πάθη και το περιβάλλον της. Η Julia επηρεάζεται από τη σημαντική εμπειρία της στον κόσμο της μόδας, της φωτογραφίας και της καλλιτεχνικής διεύθυνσης, αφού έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με κορυφαίους σχεδιαστές. Έχοντας μεγαλώσει κάτω από το φτερό μιας μητρικής φιγούρας με τόσο μεγάλη επιρροή στον κόσμο της μόδας -την Carine Roitfield, έχει διαμορφωθεί ανάλογα και ο τρόπος με τον οποίο βλέπει τη θηλυκότητα.

Mετακινήσου προς τα κάτω για να δεις και τις εικόνες της καμπάνιας MANGO με την Julia Reston-Roitfield και μείνε συντονισμένη για το τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο αυτής της μίνι-σειράς με την Alma Jodorowsky το οποίο θα αποκαλυφθεί το Νοέμβριο.

Read More

And More