Site icon TLIFE

Η INTIMISSIMI UOMO άνοιξε νέο κατάστημα στο Χαλάνδρι!

Τo brand INTIMISSIMI UOMO αποτελεί μέρος του CALZEDONIA GROUP. Aπευθύνεται αποκλειστικά στον άντρα με συλλογές underwear, easywear, κάλτσες και μαγιό που προτείνουν ένα σύγχρονο αντρικό στυλ. Μόλις άνοιξε στο Χαλάνδρι το 3ο κατάστημα μετά την επιτυχημένη πορεία των 2 πρώτων concept store που άνοιξαν τον Μάρτιο του 2018 στα εμπορικά κέντρα Τhe Mall Athens και Mediterranean Cosmos.

Η ανδρική συλλογή βασίζεται σε μια μεγάλη ποικιλία υφασμάτων, ειδικά σχεδιασμένων έως και την τελευταία λεπτομέρεια για να προσφέρουν άνεση, πρακτικότητα και στιλ. Στόχος του brand είναι να παρέχει μια ολοκληρωμένη σειρά εσωρούχων και outerwear, πιτζάμες, κάλτσες αλλά και μαγιό.

Το INTIMISSIMI UOMO προσφέρει την επιλογή στον σύγχρονο άντρα να ανανεώνει την γκαρνταρόμπα των ρούχων ή εσωρούχων του και να βρίσκει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για όλες τις ώρες της μέρας.

Το brand διαθέτει μια πλήρη γκάμα διαφορετικών στιλ και αποχρώσεων, σε προσιτές τιμές. Οι σειρές δίνουν την ευκαιρία να ταιριάξετε όλα τα εσώρουχα με άνετα Τ-shirts, τα οποία φοριούνται και ως loungewear: Μπορείτε να τα φορέσετε ως pyjama tops, αλλά και με jeans ή αθλητικές φόρμες.

Για το καλοκαίρι, το INTIMISSIMI UOMO εστιάζει στο λινό ύφασμα ως νέα τάση για πουκάμισα και μπλουζάκια πόλο, σε διάφορα χρώματα και σχέδια.

Βασικά κομμάτια κάθε γκαρνταρόμπας που αποπνέουν με τα σχέδια και τα υλικά τους, την ουσία του brand. Τέλος, η beachwear collection λανσάρει τα πιο stylish και σοφιστικέ μαγιό με ιδιαίτερα arty prints και εντυπωσιακή χρωματική παλέτα.

Το INTIMISSIMI UOMO είναι ένα από τα 5 brands που εισάγει στην ελληνική αγορά ο όμιλος CALIN GROUP (CALZEDONIA, INTIMISSIMI, TEZENIS και FALCONERI). Στόχος της εταιρείας είναι να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση και την μεγάλη εκδήλωση ενδιαφέροντος των πελατών που κινούνται στην ευρύτερη περιοχή των βορείων προαστίων. Τo brand διαθέτει σήμερα 152 σημεία πώλησης διεθνώς – στο μέλλον θα αναπτυχθεί κι άλλο στην Ευρώπη.

© 2024 tlife.gr