Η Lyst μόλις κυκλοφόρησε τον Lyst Index για το Β’ Τρίμηνο του 2025, και όπως πάντα, έχει πολλά να πει για το τι πραγματικά κινεί τη βιομηχανία της μόδας. Με βάση εκατομμύρια αναζητήσεις, πωλήσεις και engagement στα social media, η λίστα αποκαλύπτει τα 10 πιο hot brands αλλά και τα πιο περιζήτητα προϊόντα της στιγμής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Και η μεγάλη επιστροφή είναι γεγονός: η Miu Miu ανέβηκε ξανά στην πρώτη θέση, αποδεικνύοντας ότι η δύναμή της δεν είναι απλώς παροδική τάση, αλλά μόνιμη δύναμη στο παγκόσμιο fashion radar.
Miu Miu: Το απόλυτο hot brand του 2025
Ύστερα από μερικούς μήνες στη 2η θέση, η Miu Miu ξαναπαίρνει τον τίτλο του πιο δημοφιλούς brand στον κόσμο. Με τις viral micro-mini φούστες, τα ballet flats που έχουν κατακλύσει το Instagram και το TikTok, και μια αδιάκοπη ικανότητα να συνδυάζει girlish αισθητική με σοφιστικέ coolness, το label της Miuccia Prada συνεχίζει να ηγείται του fashion zeitgeist.
Η επιστροφή της στην κορυφή δείχνει ξεκάθαρα πως η Miu Miu δεν είναι trend – είναι φαινόμενο.
Ποιος ακολουθεί;
Στη δεύτερη θέση του Lyst Index βρίσκεται ο οίκος LOEWE, που είχε κατακτήσει την κορυφή το προηγούμενο τρίμηνο. Παρά την πτώση, παραμένει εξαιρετικά ισχυρός – αν και η προσωρινή απομάκρυνση του Jonathan Anderson από τον δημιουργικό του ρόλο φαίνεται να έχει επηρεάσει την πορεία του brand.

Loewe- Gil-Gonzalez Alain/ABACA / Abaca Press / Profimedia
Στην τρίτη θέση, ο Saint Laurent, με τις minimal αλλά ακαταμάχητες δημιουργίες του Anthony Vaccarello, παραμένει σταθερά ψηλά. Ακολουθούν:
- 4η θέση: Prada
- 5η θέση: Coach – ανεβαίνοντας θεαματικά χάρη στην Gen Z απήχησή της
- 6η θέση: The Row, στην υψηλότερη κατάταξη της μέχρι σήμερα
- 7η θέση: COS
- 8η θέση: Chloé
- 9η θέση: Bottega Veneta
- 10η θέση: Moncler
Ο Lyst Index δεν είναι απλώς ένα chart. Είναι ο παλμός της μόδας. Οι επιλογές των καταναλωτών και των fashion lovers παγκοσμίως αποκαλύπτουν ποιοι οίκοι οδηγούν την εποχή – και ποιοι χάνουν τη δυναμική τους.
Αυτό το τρίμηνο, η Miu Miu απέδειξε πως η καθοδήγηση των τάσεων δεν σημαίνει απλώς να τις ακολουθείς, αλλά να τις διαμορφώνεις από το μηδέν. Και το κατάφερε ξανά.
Κεντρική φωτογραφία Profimedia
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ