Μετά από σχεδόν τριάντα χρόνια στο τιμόνι του οίκου Versace, η Donatella Versace αποχαιρετά επίσημα τη θέση της ως Chief Creative Officer με μία τελευταία, εμβληματική καμπάνια που κλείνει με στιλ και συγκίνηση μια ολόκληρη εποχή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η αποχώρησή της έρχεται λίγο μετά την εξαγορά του οίκου από την Prada Group – μια συμφωνία που σηματοδοτεί το τέλος μιας ιδιαίτερης, τολμηρής και γεμάτης glam εποχής για τη Versace.
Getty Images
Για τη φθινοπωρινή συλλογή 2025, η Donatella συγκέντρωσε 11 από τις πιο εμβληματικές γυναίκες της μόδας, σε ένα visual tribute που συνοψίζει όλα όσα υπήρξε (και παραμένει) ο οίκος Versace: δύναμη, σεξαπίλ, φιλία, θηλυκότητα και τολμηρή κομψότητα.
Φωτογραφημένες από το θρυλικό δίδυμο Mert & Marcus, στην καμπάνια πρωταγωνιστούν η Claudia Schiffer, η Kate Moss, η Kristen McMenamy, η Amber Valletta, η Natasha Poly, η Saskia de Brauw, η Liu Wen, η Mica Argañaraz, η Anok Yai, η Mila Van Eeten και η Jacqui Hooper. Καθεμία με τη δική της ισχυρή προσωπικότητα, ενσαρκώνει τη γυναίκα Versace — μια γυναίκα με φωνή, θάρρος και αυτοπεποίθηση. Η καμπάνια δεν είναι απλά ένα ad: είναι μια δήλωση κληρονομιάς.
“Να είσαι ο εαυτός σου. Πιστέψτε στον εαυτό σας. Σπάστε τους κανόνες.” Με αυτό το μήνυμα συνοδεύει η Donatella την τελευταία της δουλειά. Λόγια που αποτυπώνουν όχι μόνο το DNA της Versace αλλά και την ίδια τη φιλοσοφία της Donatella — το να παραμένεις αληθινός, να αμφισβητείς τα όρια και να λάμπεις με τον δικό σου τρόπο.
Η επιλογή να γιορτάσει το αντίο της μέσα από τις γυναίκες που την ενέπνευσαν και τις οποίες ενέπνευσε, κάνει αυτή την καμπάνια κάτι πολύ περισσότερο από ένα τελευταίο project. Είναι ένα fashion love letter – σε όλες τις γυναίκες που νιώθουν Versace. Η Donatella Versace αφήνει πίσω της ένα legacy γεμάτο drama, χρώμα, sexiness και δύναμη. Αν και η δημιουργική σκυτάλη περνά πλέον αλλού, το αποτύπωμά της θα παραμένει έντονο σε κάθε χρυσή αλυσίδα, κάθε corset dress, κάθε ψηλοτάκουνο που “φωνάζει” Versace.
Γιατί όπως και η ίδια δήλωσε με το γνωστό της θάρρος: “Δεν αποχαιρετώ. Απλά περνάω στην επόμενη εποχή.”
Kεντρική φωτογραφία – Getty
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ