Η Sarah Burton εγκαινιάζει τη νέα της εποχή στον οίκο Givenchy, υπογράφοντας την πρώτη της καμπάνια μετά την αποχώρησή της από τον Alexander McQueen. Η έναρξη αυτής της δημιουργικής πορείας είναι όσο τολμηρή και συναισθηματική όσο θα περίμενε κανείς από τη σχεδιάστρια που ξέρει να παντρεύει το ρομαντισμό με τη δύναμη.
Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι η Kaia Gerber, που μεταμορφώνεται σε πολλαπλές γυναικείες φιγούρες, υπό τη σκηνοθετική ματιά της Ολλανδής Halina Reijn — γνωστής από το φιλμ Babygirl με τη Nicole Kidman. Η Reijn δεν περιορίζεται στο ρόλο της πίσω από την κάμερα: εμφανίζεται και η ίδια σε καρέ της καμπάνιας, γονατιστή μπροστά στην Kaia, η οποία φορά ένα αιθέριο λευκό babydoll φόρεμα και χρυσά mules, σε μια σκηνή που μοιάζει σχεδόν θεατρική.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη GIVENCHY (@givenchy)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε άλλο στιγμιότυπο, το χέρι της Reijn κρατά ένα σενάριο, ενώ η Kaia, ντυμένη με κόκκινο mini φόρεμα και μαύρα loafers, την κοιτάζει έντονα, σαν να ετοιμάζεται να υποδυθεί κάτι πιο σκοτεινό. Σε μια τρίτη εικόνα, η Gerber εμφανίζεται ξαπλωμένη, με μαύρη δαντελένια δημιουργία και κόκκινη ζώνη, καλύπτοντας τα μάτια της – μια λήψη που αποπνέει μυστηριώδη ευαισθησία.
Η νέα καμπάνια δεν είναι απλώς μια παρουσίαση ρούχων. Είναι ένας οπτικός διάλογος για το πώς οι γυναίκες δημιουργούν, εμπνέουν και καθοδηγούν η μία την άλλη, με πρωταγωνίστριες γυναίκες και πίσω από την κάμερα και μπροστά της.
«Η Kaia και η Halina κατέγραψαν με υπέροχο τρόπο αυτό που αγαπώ περισσότερο στη συνεργασία μεταξύ δημιουργικών γυναικών», δήλωσε η Sarah Burton στο WWD.
Η πρώτη της δουλειά για τον Givenchy θέτει τον τόνο για μια νέα, πιο προσωπική και πιο συναισθηματική κατεύθυνση του οίκου – έναν συνδυασμό δύναμης και τρυφερότητας, όπως μόνο η Burton ξέρει.
Kεντρική φωτογραφία – @givenchy
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.