Η Sarah Burton εγκαινιάζει τη νέα της εποχή στον οίκο Givenchy, υπογράφοντας την πρώτη της καμπάνια μετά την αποχώρησή της από τον Alexander McQueen. Η έναρξη αυτής της δημιουργικής πορείας είναι όσο τολμηρή και συναισθηματική όσο θα περίμενε κανείς από τη σχεδιάστρια που ξέρει να παντρεύει το ρομαντισμό με τη δύναμη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι η Kaia Gerber, που μεταμορφώνεται σε πολλαπλές γυναικείες φιγούρες, υπό τη σκηνοθετική ματιά της Ολλανδής Halina Reijn — γνωστής από το φιλμ Babygirl με τη Nicole Kidman. Η Reijn δεν περιορίζεται στο ρόλο της πίσω από την κάμερα: εμφανίζεται και η ίδια σε καρέ της καμπάνιας, γονατιστή μπροστά στην Kaia, η οποία φορά ένα αιθέριο λευκό babydoll φόρεμα και χρυσά mules, σε μια σκηνή που μοιάζει σχεδόν θεατρική.
Σε άλλο στιγμιότυπο, το χέρι της Reijn κρατά ένα σενάριο, ενώ η Kaia, ντυμένη με κόκκινο mini φόρεμα και μαύρα loafers, την κοιτάζει έντονα, σαν να ετοιμάζεται να υποδυθεί κάτι πιο σκοτεινό. Σε μια τρίτη εικόνα, η Gerber εμφανίζεται ξαπλωμένη, με μαύρη δαντελένια δημιουργία και κόκκινη ζώνη, καλύπτοντας τα μάτια της – μια λήψη που αποπνέει μυστηριώδη ευαισθησία.
Η νέα καμπάνια δεν είναι απλώς μια παρουσίαση ρούχων. Είναι ένας οπτικός διάλογος για το πώς οι γυναίκες δημιουργούν, εμπνέουν και καθοδηγούν η μία την άλλη, με πρωταγωνίστριες γυναίκες και πίσω από την κάμερα και μπροστά της.
«Η Kaia και η Halina κατέγραψαν με υπέροχο τρόπο αυτό που αγαπώ περισσότερο στη συνεργασία μεταξύ δημιουργικών γυναικών», δήλωσε η Sarah Burton στο WWD.
Η πρώτη της δουλειά για τον Givenchy θέτει τον τόνο για μια νέα, πιο προσωπική και πιο συναισθηματική κατεύθυνση του οίκου – έναν συνδυασμό δύναμης και τρυφερότητας, όπως μόνο η Burton ξέρει.
Kεντρική φωτογραφία – @givenchy
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ