Η Dua Lipa αποδεικνύει για ακόμη μία φορά πως γνωρίζει πώς να δημιουργεί μόδα — και όχι απλώς να την ακολουθεί. Η pop star παρουσίασε τη σειρά βιβλίων Service95 στο εμβληματικό Chelsea Hotel της Νέας Υόρκης, σε μια ξεχωριστή βραδιά όπου συνομιλούσε στη σκηνή με τον φίλο και μακροχρόνιο συνεργάτη της Mark Ronson για το νέο του βιβλίο Night People: How To Be a DJ in ’90s New York City.
Και φυσικά, η εμφάνισή της ήταν αυτή που συζητήθηκε περισσότερο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη DUA LIPA (@dualipa)
Η Dua Lipa επέλεξε ένα ολοκληρωμένο Gucci σύνολο από την άνοιξη του 2026, σχεδιασμένο από τον Demna, αποδεικνύοντας ότι η logomania μπορεί να είναι chic, σύγχρονη και απόλυτα fashion forward.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φόρεσε μπλούζα με φιόγκο, Α-line φούστα με το εμβληματικό διπλό G, τσάντα Jackie και knee-high μπότες σε μονοχρωματικό κρεμ χρώμα, διακοσμημένες με το κλασικό μονόγραμμα Gucci. Η μόνη «απόκλιση» από το total Gucci vibe ήταν ένα μαύρο suede παλτό με χνουδωτή επένδυση του Nour Hammour και το εντυπωσιακό χρυσό δαχτυλίδι αρραβώνων Tiffany & Co. που της χάρισε ο αρραβωνιαστικός της, Callum Turner.
Το look της θύμισε έντονα την εμφάνιση της Gwyneth Paltrow, η οποία είχε φορέσει το ίδιο σύνολο στη παρουσίαση της πρώτης συλλογής του Demna για τον οίκο Gucci — επιβεβαιώνοντας ότι η νέα εποχή του οίκου επενδύει ξανά χορταστικά στο logo.
Η logomania ξεκίνησε τη δυναμική της πορεία στα ’80s — μια δεκαετία που λάτρευε την υπερβολή. Τα λογότυπα δεν ήταν απλώς διακοσμητικά στοιχεία· ήταν ένδειξη κύρους, κοινωνικού status και εργαλείο αυτοέκφρασης.
Μια τσάντα Louis Vuitton, ένα πουκάμισο Ralph Lauren ή ένα φούτερ με έντονα γράμματα λειτουργούσαν ως σιωπηλοί κώδικες ανάμεσα σε αυτούς που τα φορούσαν.
Ωστόσο, η υπερβολή και η έκρηξη των απομιμήσεων οδήγησαν στη σταδιακή κόπωση του κοινού. Η «ήσυχη πολυτέλεια» — minimal γραμμές, ουδέτεροι τόνοι και απουσία έντονων λογότυπων — κυριάρχησε τα τελευταία χρόνια, εκπροσωπώντας μια νέα φιλοσοφία κομψότητας: understated, refined, διακριτική.
Και εκεί που νομίζαμε ότι τα λογότυπα είχαν βγει οριστικά εκτός παιχνιδιού, η Dua Lipa αποδεικνύει το αντίθετο. Με μια μόνο εμφάνιση, κατάφερε να βάλει τη logomania ξανά στο χάρτη της μόδας και να δημιουργήσει μια νέα συζήτηση:
Είμαστε έτοιμοι για την επιστροφή μιας τάσης που λατρεύουμε να… μισούμε;
Αν η Dua Lipa έχει τον τελευταίο λόγο, η απάντηση είναι μάλλον «ναι».
Κεντρική φωτογραφία – Getty
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ