Η νέα καμπάνια του οίκου Dior έχει εικαστικό χαρακτήρα

Η νέα καμπάνια του οίκου Dior έχει εικαστικό χαρακτήρα | tlife.gr

Εάν έχεις καλλιτεχνική ψυχή, τότε η νέα καμπάνια του οίκου Dior για την Άνοιξη – Καλοκαίρι του 2018 σε ενδιαφέρει πολύ. Αυτό το εικαστικό θέμα φωτογραφήθηκε από τον Patrick Demarchelier και στο φακό του πόζαρε το μοντέλο και καλλιτέχνης Sasha Pivovarova, η οποία είχε περπατήσει και στο τελευταίο catwalk του οίκου.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior, Maria Grazia Chiuri, επέλεξε να φορέσει το μοντέλο ρούχα και αξεσουάρ από τη νέα συλλογή. Η Sasha είναι κάτι περισσότερο από μοντέλο στη συγκεκριμένη καμπάνια, καθώς τα σχέδιά της έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη φωτογράφιση. Η ίδια ενώ ποζάρει, κάθεται πάνω στο χαρτί, ζωγραφίζει και δημιουργεί.

“Αυτά τα πορτρέτα των γυναικών με τα μεγάλα μάτια είναι πολύ προσωπικά για τη Sasha, καθώς είναι η αντανάκλαση των συναισθημάτων της. Η αισθητική της διαφημιστικής καμπάνιας έχει μια έμπνευση: τη δεκαετία του 1960, το καλλιτεχνικό κομμάτι που αφορά τις γυναίκες και που ταυτόχρονα είναι θηλυκό και παιχνιδιάρικο”, δήλωσε ο οίκος.

Η αλήθεια είναι ότι το 60s και mod στοιχείο είναι έντονο σε αυτήν τη συλλογή. Τα κομμάτια είναι αρκετά ρετρό, αλλά υπάρχει και μια μοντέρνα πινελιά στα ρούχα και τα αξεσουάρ.

READ more

Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου