Ο Burberry αφαίρεσε αυτό το hoodie από τη συλλογή για ένα λόγο που δεν σου περνάει από το μυαλό

Η Εβδομάδα Μόδας στο Λονδίνο ολοκληρώθηκε, αλλά συνεχίζει να μας απασχολεί με τις νέες συλλογές που είδαμε, αλλά και τις κριτικές που έλαβαν οι δημιουργίες των σχεδιαστών. Αυτήν τη φορά στο προσκήνιο έρχεται ο οίκος Burberry και η συλλογή που δημιούργησε ο Riccardo Tisci για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2019/20.

Θα μπω αμέσως στο θέμα και θα σου αναφέρω ότι ο creative director αντιμετωπίζει για δεύτερη φορά προβλήματα, αφού φαίνεται πως οι fans του είναι πολύ δυσαρεστημένοι με ένα hoodie που σχεδίασε. Να σημειώσουμε πως πριν από λίγο καιρό ο σχεδιαστής απολογήθηκε για τον οίκο Burberry και την απόφασή του να καίει όλα τα stock προϊόντα για να μην πωλούνται στη μαύρη αγορά, καταστρέφοντας έτσι το περιβάλλον ή μη βοηθώντας ανθρώπους που έχουν πραγματική ανάγκη από ρούχα. Anyway! Ας επανέλθουμε στο hoodie…

Στην τελευταία συλλογή υπήρχε ένα φούτερ του οποίου τα κορδόνια ήταν σαν θηλιά, κάτι που θύμισε σε πολλούς ένα “μέσο” αυτοκτονίας. Ένα μοντέλο, η Liz Kennedy, ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό το συγκεκριμένο φούτερ αναφέροντας: “Η αυτοκτονία δεν είναι μόδα. Δεν είναι glam ούτε edgy. Πως μπόρεσε κάποιος να κοιτάξει αυτό το ρούχο και να πει ότι είναι οκ για μια συλλογή η οποία απευθύνεται σε νεαρά κορίτσια; Ας μην ξεχνάμε και την τρομακτική ιστορία του λιντσαρίσματος επίσης. Υπάρχουν εκατοντάδες τρόποι να δέσεις ένα σχοινί, αλλά αυτοί επέλεξαν να το θέσουν σαν θηλιά, αγνοώντας το γεγονός ότι αυτό κρέμεται γύρω από το λαιμό. Είχα ζητήσει να μιλήσω με κάποιον σχετικά με αυτό, αλλά μου είπαν ότι πρέπει να γράψω ένα γράμμα. Έκανα μια κουβέντα με κάποιον, αλλά εκείνος κατέληγε πάντα στο συμπέρασμα ότι αυτό είναι μόδα. Κανείς δεν νοιάζεται τι συμβαίνει στην προσωπική σου ζωή, οπότε κράτησέ το για τον εαυτό σου”. Το μοντέλο επίσης ανέφερε ότι στο dressing room πίσω από το catwalk, το προσωπικό γελούσε με το συγκεκριμένο ρούχο.

View this post on Instagram

@burberry @riccardotisci17 Suicide is not fashion. It is not glamorous nor edgy and since this show is dedicated to the youth expressing their voice, here I go. Riccardo Tisci and everyone at Burberry it is beyond me how you could let a look resembling a noose hanging from a neck out on the runway. How could anyone overlook this and think it would be okay to do this especially in a line dedicated to young girls and youth. The impressionable youth. Not to mention the rising suicide rates world wide. Let’s not forget about the horrifying history of lynching either. There are hundreds of ways to tie a rope and they chose to tie it like a noose completely ignoring the fact that it was hanging around a neck. A massive brand like Burberry who is typically considered commercial and classy should not have overlooked such an obvious resemblance. I left my fitting extremely triggered after seeing this look (even though I did not wear it myself). Feeling as though I was right back where I was when I was going through an experience with suicide in my family. Also to add in they briefly hung one from the ceiling (trying to figure out the knot) and were laughing about it in the dressing room. I had asked to speak to someone about it but the only thing I was told to do was to write a letter. I had a brief conversation with someone but all that it entailed was “it’s fashion. Nobody cares about what’s going on in your personal life so just keep it to yourself” well I’m sorry but this is an issue bigger than myself. A look so ignorantly put together and a situation so poorly handled. I am ashamed to have been apart of the show. #burberry.

A post shared by Liz Kennedy (@liz.kennedy_) on

Ο οίκος απολογήθηκε για αυτό το περιστατικό, δηλώνοντας: “Είμαστε πολύ στεναχωρημένοι για την άσχημη κατάσταση που προκάλεσε ένα από τα νέα μας προϊόντα. Τα ρούχα όλης της κολεξιόν ήταν εμπνευσμένα από τους πεζοναύτες. Ήταν μια απροσεξία και ζητούμε συγνώμη για αυτό”.

Ο Riccardo Tisci επίσης είπε: “Ζητάω πραγματικά συγγνώμη. Το συγκεκριμένο ρούχο έχει ήδη αφαιρεθεί από την κολεξιόν”.

Read More

And More