Τι φόρεσε η Δούκισσα στην πρεμιέρα του Just;

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Η Δούκισσα Νομικού επιστρέφει στον ξανθό της εαυτό και λάμπει στην πρεμιέρα του “Just The Two Of Us”. Κατά τη διάρκεια τoυ live δεν επέτρεψε στο άγχος να σκιάσει ούτε λεπτό την παρουσία της.

Για την πρεμιέρα επέλεξε να φορέσει ένα πράσινο μεταλιζέ μίνι φόρεμα από τον Έλληνα σχεδιαστή Vretto Vrettako. Μια επιλογή που τη δικαίωσε αφού κατάφερε να είναι εντυπωσιακή και συνάμα διακριτική χωρίς περιττές φανφάρες! Brava!

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164