Μέσα στον καταιγισμό των runway στιγμών, των haute couture looks και των fashion personalities που κατέκλυσαν την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού για τις ανδρικές collection, ένα αντικείμενο κατάφερε να «σπάσει» τα timelines: η ροζ, σπειροειδής bag-κέλυφος του Σουηδού designer Gustaf Westman, ειδικά σχεδιασμένη για να χωρά αποκλειστικά μία γαλλική μπαγκέτα. Ναι, καλά διάβασες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Jam Press / MEGA / The Mega Agency / Profimedia
Η τσάντα παρουσιάστηκε κατά την έναρξη του pop-up καταστήματός του στο Marais, φτιαγμένη από glossy υλικό σε candy pink απόχρωση – 100% Westman αισθητική, γεμάτη whimsy, boldness και το λεγόμενο dopamine effect. Δεν είναι χρηστική, δεν είναι πρακτική, δεν είναι καν… τσάντα με την παραδοσιακή έννοια. Είναι όμως statement – και αυτό αρκεί.
Αστραπιαία, η #baguettebag του Westman έγινε το απόλυτο photo prop στους δρόμους του Παρισιού. Fashion lovers, influencers και περαστικοί ανέβασαν φωτογραφίες στο TikTok και το Instagram κρατώντας τη, με captions που κυμαίνονταν από “Le pain, but make it fashion” μέχρι “Carrie Bradshaw would approve”. Και κάπου εδώ, η συζήτηση επιστρέφει στο 1999.
Η αρχική baguette bag, το εμβληματικό σχέδιο της Fendi από τη Silvia Venturini Fendi, απέκτησε θρυλικό status χάρη στην Carrie Bradshaw και τη διάσημη ατάκα της: “It’s not a bag, it’s a Baguette!” Τριάντα χρόνια μετά, η έννοια της τσάντας-μπαγκέτας αποκτά μια νέα διάσταση: όχι κάτω από τη μασχάλη, αλλά ως ωδή στην pop κουλτούρα και την… υπερβολή.
Ανάμεσα σε tomato-bags της Loewe, inflatable clutches και μεταλλικά αξεσουάρ που μοιάζουν με sculpture, η bag του Westman είναι η πιο πρόσφατη (και πιο απολαυστικά άχρηστη) προσθήκη στην ιστορία των viral τσαντών. Δεν χρειάζεται να χωράει τίποτα. Αρκεί να χωράει φαντασία, fun και likes.
Κεντρική φωτογραφία- Profimedia
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ