Το sexy πουλάει κι ο σχεδιαστής παπουτσιών Brian Atwood βρήκε απόλυτα έξυπνη την ιδέα η νέα του καμπάνια να δίνει την εντύπωση πως οι πρωταγωνιστές βρίσκονται κατά τη διάρκεια σεξουαλικού οργίου.
Η διαφήμιση κυκλοφόρησε και μάλιστα τοποθετήθηκε στο πίσω μέρος των λεωφορείων. Επικράτησε πανικός στους δρόμους του Λονδίνου και η καμπάνια απαγορεύτηκε αφού κρίθηκε επικίνδυνη για την ακεραιότητα των οδηγών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εσύ τι πιστεύεις είναι τόσο προκλητική;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το TLIFE έχει γενέθλια και αυτός ο Μάιος είναι γεμάτος εκπλήξεις! Γίνε μέρος της γιορτής με ένα κλικ εδώ.
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ