Την ώρα που τα βλέμματα του παγκόσμιου τένις είναι στραμμένα στη Νέα Υόρκη και στο US Open – το τελευταίο Grand Slam της χρονιάς και ένα από τα πιο ιστορικά τουρνουά στον κόσμο – η Lacoste κάνει τη δική της θεαματική κίνηση. Με αφορμή τη φετινή διοργάνωση, που θα διαρκέσει έως τις 8 Σεπτεμβρίου, η γαλλική μπράντα παρουσιάζει την καμπάνια «From the Crocodile to the GOAT», μια capsule συλλογή αφιερωμένη στον κορυφαίο πρεσβευτή της: τον θρυλικό Νόβακ Τζόκοβιτς.
Ο Σέρβος τενίστας θεωρείται πλέον από πολλούς ως ο μεγαλύτερος όλων των εποχών (GOAT – Greatest Of All Time), καθώς κατέχει ασύγκριτα ρεκόρ: 24 τίτλους Grand Slam – τους περισσότερους που έχει κατακτήσει ποτέ άνδρας αθλητής – τις περισσότερες εβδομάδες στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης, αλλά και τα περισσότερα νικηφόρα παιχνίδια σε Grand Slam.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
O εμβληματικός κροκόδειλος μεταμορφώνεται σε… GOAT!
Η συμβολική «μεταμόρφωση» του εμβληματικού κροκόδειλου σε κατσίκα αποτυπώνεται σε μια capsule συλλογή 5 κομματιών: polo, T-shirt, tracksuit jacket, καπέλο και παντελόνι – όλα με το exclusive λογότυπο GOAT.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του οίκου Lacoste, Thierry Guibert, δήλωσε: «Ο Νόβακ Τζόκοβιτς είναι μέλος της οικογένειας Lacoste εδώ και πάνω από 8 χρόνια. Στο διάστημα αυτό κατέκτησε 12 Grand Slam – τα μισά της καριέρα του. Πέρα από την απαράμιλλη αξία του ως αθλητή, η αποφασιστικότητα, το πνεύμα και οι αξίες του ανύψωσαν και ενίσχυσαν το brand. Με αυτή την πρωτοβουλία επαναπροσδιορίζουμε τους κώδικές μας, παραμένοντας πιστοί στην κληρονομιά του René Lacoste».
Η καμπάνια έχει ιδιαίτερη σημασία στις Ηνωμένες Πολιτείες, τόπο όπου ο ίδιος ο René Lacoste έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες στιγμές του: εκεί απέκτησε το παρατσούκλι «Κροκόδειλος», εκεί κατέκτησε το US Championship το 1926 και το 1927, και εκεί γεννήθηκε η ιδέα του εμβληματικού polo.
Ακολουθώντας αυτό το θρυλικό μονοπάτι, η Lacoste παρουσίασε τη συλλογή στο flagship κατάστημα της Fifth Avenue στη Νέα Υόρκη, με τον ίδιο τον Νόβακ Τζόκοβιτς να πραγματοποιεί την επίσημη αποκάλυψη σε ένα ξεχωριστό meet & greet στις 22 Αυγούστου.
Η limited-edition capsule συλλογή «From the Crocodile to the Goat» είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες χώρες ανά τον κόσμο, αποτελώντας ένα συλλεκτικό φόρο τιμής όχι μόνο σε έναν αθλητικό θρύλο, αλλά και στην ακατάλυτη σχέση ανάμεσα στη μόδα και τον αθλητισμό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ