Site icon TLIFE

Versace: Ο νέος Creative Director, Dario Vitale, επιλέγει δύο πολύ φρέσκα πρόσωπα στην πρώτη του καμπάνια

Η νέα εποχή για τον οίκο Versace είναι γεγονός. Με τον Dario Vitale να αναλαμβάνει τη θέση του creative director, ο ιστορικός οίκος γυρίζει σελίδα μετά από δεκαετίες υπό την καθοδήγηση της οικογένειας Versace – πρώτα του Gianni και στη συνέχεια της Donatella. Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της πρώτης του συλλογής, ο Vitale λανσάρει την πρώτη του καμπάνια για τη σειρά γυαλιών Greca, εγκαινιάζοντας με δυναμισμό τη νέα του δημιουργική κατεύθυνση.

Η καμπάνια έχει ως πρωταγωνιστές δύο από τα πιο φρέσκα και υποσχόμενα ταλέντα του κινηματογράφου, τον Joseph Quinn και την Aimee Lou Wood. Φωτογραφημένη στο Λονδίνο από τους Anuschka Blommers και Niels Schumm, με styling του Leopold Duchemin, η σειρά εικόνων λειτουργεί ως μελέτη χαρακτήρων. Μέσα από ήρεμα, στοχαστικά πορτρέτα, η καμπάνια εξερευνά τη σχέση ανάμεσα στην ταυτότητα, τη σκέψη και τη σιωπή.

 

Ο Joseph Quinn, γνωστός από τον ρόλο του Eddie Munson στη σειρά Stranger Things, φέρνει στη φωτογράφιση μια αίσθηση ήρεμης έντασης και εσωτερικότητας. Η παρουσία του εκπέμπει αυτοσυγκράτηση και δύναμη, αποτυπώνοντας το στοχαστικό πνεύμα της καμπάνιας.


Απέναντί του, η Aimee Lou Wood, βραβευμένη με BAFTA για τη δουλειά της στο Sex Education, προσθέτει φως, αυθεντικότητα και συναισθηματική ζεστασιά. Η αλληλεπίδρασή τους δημιουργεί μια λεπτή ισορροπία ανάμεσα στη σκέψη και στο συναίσθημα — ακριβώς αυτό που ο νέος Versace θέλει να εκφράσει.

Ο Dario Vitale, μέσα από αυτή την πρώτη καμπάνια  αποδεικνύει ότι η νέα εποχή του Versace δεν χτίζεται πάνω σε υπερβολές, αλλά σε συναισθηματική ακρίβεια και σύγχρονη ευαισθησία.

Kεντρική φωτογραφία @versace

 

 

© 2025 tlife.gr