2010- 2019: Η beauty editor θυμάται τις πιο δυνατές beauty στιγμές της δεκαετίας!

Αυτό το θέμα έχει διπλή βαρύτητα και διπλή συναισθηματική φόρτιση: γιατί μαζί με την δεκαετία που αφήνουμε πίσω μας, το 2010 ήταν η χρονιά που λανσαρίστηκε και το TLIFE και αυτήν εδώ τη στήλη την επιμελούμαι για δέκα συνεχόμενα χρόνια. Δέκα χρόνια που πέρασαν σαν νερό. Κάτι που μου αρέσει συχνά να λέω είναι ότι οι άνθρωποι δεν είμαστε δέντρα για να έχουμε ρίζες και να μένουμε σε ένα σημείο. Οι άνθρωποι έχουμε πόδια και πρέπει να προχωράμε και να εξελισσόμαστε. Να, λοιπόν, το ένα πράγμα που πρέπει να κρατήσεις για την νέα χρονιά!

Ευτυχώς για εμάς που ασχολούμαστε εντατικά με την ομορφιά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει αναπόφευκτα μιας και όλοι αυτοί οι ταλαντούχοι άνθρωποι που δουλεύουν για την ομορφιά φροντίζουν να ταράζουν τα νερά κάθε τόσο και να μας μυούν σε νέα trends ώστε να μην βαριόμαστε!

Από το 2010, λοιπόν, μέχρι σήμερα έχουν αλλάξει πολλά. Από 27 έγινα 37, μετακόμισα τέσσερις φορές και από τα μάτια μου πέρασαν 1895 διαφορετικές τάσεις. Ιδού, όμως, ποιοι ήταν οι σημαντικότεροι beauty σταθμοί της δεκαετίας.

2010: το greige είναι η απόλυτη τάση στα νύχια!

Είναι ίσως ένα από τα πρώτα άρθρα που έγραψα στην αρχή του TLIFE! Την άνοιξη του 2010, λοιπόν, ο οίκος Chanel λανσάρει με την limited edition συλλογή του το βερνίκι no 505 Particulière και οι δημοσιογράφοι ομορφιάς ανά τον κόσμο αρχίζουν να κάνουν λόγο για την νέα hot απόχρωση στα νύχια η οποία δεν ήταν ούτε γκρι ακριβώς αλλά ούτε και μπεζ. Ήταν εκεί κάπου ανάμεσα γι’αυτό και πήρε το όνομα Greige (aka Grey+Beige). Πολλοί ακόμη ακολούθησαν.

2010: εμφανίζονται οι πρώτοι influencers

Είναι μόλις 23 ετών και ξεκινά δειλά- δειλά με video tutorials στο youtube. Μαζί της ανακαλύπτουμε ένα ολοκαίνουργιο κανάλι επικοινωνίας. Σε ένα από τα βίντεό της μας δείχνει πώς να αντιγράψουμε το μακιγιάζ της Lady Gaga και το βίντεο κερδίζει εκατομμύρια views. Είναι η Michelle Phan και είναι μια από τους πρώτους beauty influencers παγκοσμίως, πολύ πριν τον Patrick Ta, τον James Charles και την Huda Kattan. Πολύ πριν από τους instagrammers.

2012: τα παχιά φρύδια γίνονται τεράστια τάση

Είναι η χρονιά που το όνομα Cara Delevingne αρχίζει να ακούγεται ξανά και ξανά. Το όνομα ανήκει σε ένα κορίτσι που κατακτά τις πασαρέλες, έχει πολύ παχιά, signature φρύδια, αρκετά tattoo και ξεχωρίζει για τις πολύ ιδιαίτερες γκριμάτσες που κάνει. Είναι το ίδιο κορίτσι στο οποίο οφείλεται η επιστροφή των huge φρυδιών. Και αν δημιουργούν χρωματικό contrast με τα μαλλιά μας, ακόμη καλύτερα!

2014: η Kim Kardashian μας μαθαίνει το contouring!

Να κάτι που ίσως σε σοκάρει: η Kim Kardashian έχει προσωπικό makeup artist τον Mario Dedivanovic με τον οποίο συνεργάζονται δέκα ολόκληρα χρόνια. Όμως, αυτός που μύησε την Kim Kardashian και όλες εμάς στο contouring δεν ήταν ο Mario Dedivanovic αλλά ο Scott Barnes που είναι προσωπικός makeup artist της JLO. Εντυπωσιακό;

2015: ακούμε για πρώτη φορά για την τάση του individuality

Αρκεί να έχεις δει δυο-τρία επεισόδια GNTM για να ξέρεις ότι η διαφορετικότητα είναι η μεγαλύτερη beauty τάση αυτή τη στιγμή. Πολύ πριν, όμως, το GNTM η τάση του individuality είχε φτάσει στα αυτιά μας από τα catwalks. Θυμάμαι να γράφω πρώτη φορά γι’αυτό το trend όταν το show του οίκου Chloe για την άνοιξη/καλοκαίρι 2016 έριξε αυλαία. Όπως μπορείς να δεις και παραπάνω κάθε μοντέλο βγήκε στην πασαρέλα διατηρώντας το δικό του hair styling και είναι από τις πρώτες φορές που είδαμε τα μοντέλα να μην έχουν όλα ίσια, σγουρά, ίσια μαλλιά ή αλογοουρές!

2015: Ξεκινάει η λατρεία μας για τις sheet masks!

…Και είναι κάτι που το οφείλουμε (εν μέρει!) στην Victoria Beckham. Στα backstage, λίγες ώρες πριν την έναρξη του show της τα μοντέλα της ποζάρουν φορώντας sheet masks στο πρόσωπο και συγκεκριμένα την SK-II Facial Treatment Mask. Η ίδια φωτογραφίζει ένα μοντέλο της με την μάσκα, ανεβάζει την φωτό στο instagram και τα υπόλοιπα είναι ιστορία!

2017: Korean… everything

Καλώς ήρθες στον κόσμο της κορεάτικης φιλοσοφίας και των κορεάτικων brands που υπόσχονται επιδερμίδα τόσο λαμπερή σαν γυαλί (glass skin) αρκεί να αφιερώσεις κάμποσο από το χρόνο σου και να κάνεις layering στα προϊόντα που χρησιμοποιείς. Εμείς εδώ στην Ελλάδα μπορούμε να εφαρμόσουμε κάθε πολύπλοκο ή απλό βήμα αυτής της φιλοσοφίας skincare χάρη στα Sephora που φέρνουν τα πάντα στα πόδια μας!

2017: κυκλοφορούν τα Fenty Beauty

Είναι το brand που δίνει σάρκα και οστά στην πολύ… θεωρητική τάση του individuality. Η Rihanna επιλέγει για τις καμπάνιες της διαφορετικά μοντέλα με πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, ενώ λανσάρει σαράντα διαφορετικές αποχρώσεις foundation (από πάρα πολύ ανοιχτές μέχρι πάρα πολύ σκούρες) για να βρει η καθεμία και ο καθένας μας τον δικό του τόνο. Α ναι! Μέσα στην δεκαετία που αφήνουμε πίσω μας το μακιγιάζ και το beauty παύει να είναι αποκλειστικό προνόμιο των γυναικών.

2019: το skincare είναι η μεγαλύτερη τάση!

Για μια beauty editor που είναι εθισμένη στο skincare αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να κλείσει μια ολόκληρη δεκαετία. Φρόντισε την επιδερμίδα σου! Είναι το μεγαλύτερό σου όργανο!

 

 

Read More

And More