H Kim Kardashian λανσάρει σήμερα τα αρώματά της και είναι κάτι που θέλουμε να συζητήσουμε!

H Kim Kardashian λανσάρει σήμερα τα αρώματά της και είναι κάτι που θέλουμε να συζητήσουμε! | tlife.gr

H Kim Kardashian κυκλοφόρησε λίγο καιρό πριν το άρωμα KKW Body το οποίο σημείωσε πολύ μεγάλη επιτυχία (κυρίως λόγω packaging καθώς το μπουκάλι είναι το σώμα της Kim) οπότε ήταν θέμα χρόνου να δούμε το σκηνικό να επαναλαμβάνεται.

Σήμερα, μερικούς μήνες μετά, η Kim κυκλοφορεί το KKW Body II και το KKW Body III (unisex). Τα μπουκάλια των αρωμάτων παραμένουν ίδια, με την διαφορά ότι το καθένα έχει ένα δικό του διαφορετικό χρώμα.

Όλα μέχρι εδώ είναι άριστα και κινούνται πολύ στην γνωστή λογική της οικογένειας Kardashian/Jenner: λανσαρίσματα, sexiness και πολύ Kim. Το ζήτημα έγκειται στο γεγονός ότι η Kim αποφάσισε να αλλάξει ρότα και για την νέα της καμπάνια επιστράτευσαι αληθινά σώματα, από αυτά που έχουν ραγάδες, κυτταρίτιδα, αυτά που ζουν ανάμεσά μας και, κυρίως, αυτά που ζουν… πάνω μας σώματα, τα οποία φωτογραφήθηκαν σε χορταστικά close up όπως θα δεις παρακάτω…

View this post on Instagram

#KKWBODY

A post shared by KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) on

View this post on Instagram

11.02.18 #KKWBODY

A post shared by KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) on

View this post on Instagram

11.02.18 #KKWBODY

A post shared by KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) on

Τα παραπάνω σώματα αποτελούν μέρος της νέας καμπάνιας της Kim Kardashian. Αλλά όσο κι αν θέλουμε να πιστέψουμε ότι η Kim απέκτησε ξαφνικά μια ευαισθητοποίηση για οτιδήποτε είναι real, αυτό δεν είναι εφικτό. Γιατί η Kim έχει την ίδια στιγμή ένα reality μέσα από το οποίο φαίνεται η αγωνία της να είναι αδύνατη, γιατί έχει κάνει όλα αυτά στους γλουτούς της για να είναι… anti-real και γιατί παρόμοια καμπάνια έχουμε δει από το Glossier πολύ νωρίτερα και με πολύ μεγαλύτερη επιτυχία. Σωστά; Και αν στο κάτω- κάτω, η Kim ήθελε να είναι real με την γυναικεία ομορφιά και τα σώματα, τότε που πήγαν τα body hair; Λυπάμαι, Kim, αλλά δεν έχεις καταφέρει να μας πείσεις ότι η νέα σου καμπάνια είναι προέκταση της νέας σου φιλοσοφίας και όχι αποτέλεσμα ενός όχι-και-τόσο-σοφά μελετημένου marketing plan!

Παραπάνω, η αντίστοιχη καμπάνια για τα Glossier Body Hero που είχε κυκλοφορήσει δύο χρόνια πριν.

READ more