Dior Cruise 2022: η Ελληνίδα makeup artist, Έλενα Χατζηνικολίδου που έκανε μακιγιάζ, μιλά στο TLIFE

Εδώ και μερικές μέρες ο κόσμος της μόδας και της ομορφιάς έχει στραμμένο το βλέμμα του στην Ελλάδα. Το show του οίκου Dior για την Cruise Collection ήταν εκθαμβωτικό ενώ τα υπέροχα ρούχα σχεδιασμένα από την Maria Grazia Chiuri πλαισιώθηκαν άψογα από το μακιγιάζ που εμπνεύστηκε ο Peter Philips, creative και image director για το μακιγιάζ. 

Στην ομάδα του Peter Philips ήταν και η Ελληνίδα Έλενα Χατζηνικολίδου, creative director της Inglot. To να βρεθεί η ίδια στην ομάδα του Peter Philips και και να κάνει μακιγιάζ για το show του οίκου Dior ήταν κάνει αναμενόμενο για όποιον γνωρίζει το επίπεδο και το αποτέλεσμα της δουλειάς της. Ο Peter Philips έκλεισε την Έλενα Χατζηνικολίδου από την πρώτη στιγμή που το Dtales, το πρακτορείο στο οποίο ανήκει η makeup artist, έστειλε το book της και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. 

Εμείς μιλήσαμε με την αγαπημένη μας makeup artist η οποία μοιράστηκε μαζί μας όλα τα backstage info αλλά και λεπτομέρειες για την τεχνική με την οποία τοποθετήθηκαν αυτές οι πέρλες περιμετρικά του ματιού. 

 

“Ο Peter Philips, καλλιτεχνικός διευθυντής για το μακιγιάζ του οίκου Dior, δημιούργησε ένα makeup look διάφανο με βασικές επιρροές από την ελληνική αρχαιότητα, καθαρό, νεανικό, τονίζοντας με έναν σουρεαλιστικό τρόπο τα μάτια και δημιουργώντας ένα σουρεαλιστικό αποτέλεσμα με πέρλες”, μας είπε η ίδια σε ότι έχει να κάνει με το μακιγιάζ. 

“Στο show ήμασταν 40 makeup artist, κάναμε περίπου όλοι από δυο μοντέλα, ο Peter μας έδειξε σε όλους τον τρόπο για να προσθέσουμε είτε σε όλη τη ρίζα των βλεφαρίδων το περίγραμμα με πέρλες είτε να βάλουμε μόνο δύο πέρλες είτε να κάνουμε σκέτο το makeup. Τα μοντέλα που κάθισαν στις καρέκλες για να τα βάψουμε είχαν μια τυχαία σειρά αλλά όσες είχαν περίγραμμα ματιών με πέρλες ήταν και οι πρωταγωνίστριες, σαν πριμαντόνες. Στην συνέχεια για να ολοκληρώσουμε το look έπρεπε να περάσουμε ειδική κόλα σε ένα περίγραμμα των ματιών, δημιουργώντας βούλες και αφήνοντας λίγο την κόλα να στερεωθεί. Μέτρησα, έχοντας τις συμμετρίες μου στον άξονα της ευθείας της μύτης τα μάτια και στη συνέχεια τοποθέτησα με πολύ μικρή απόσταση, έχοντας δηλαδή σαν κενό απόαστασης μια πέρλα, τις πέτρες”, λέει η Έλενα Χατζηνικολίδου η οποία μας εξηγεί την τεχνική. 

“Υπήρξα πολύ τυχερή γιατί και τα τρία κορίτσια που έκανα ήταν υπέροχα, η μια άνοιξε το show ενώ οι άλλες δύο ήταν πρωταγωνίστριες θεές και για τον λόγο αυτό τις χρησιμοποίησαν και για το εξώφυλλο αλλά και στις μέσα σελίδες σαν stories η Vogue Ιαπωνίας”, εξηγεί η Έλενα Χατζηνικολίδου η οποία έχει κάνει μακιγιάζ για τα show πολλών σπουδαίων οίκων στο εξωτερικό. 

Όσο  για την γενικότερη εμπειρία της και το κλίμα που επικρατούσε στα backstage, “Ήταν μια μοναδική εμπειρία! Μας αντιμετώπισαν με τεράστιο θαυμασμό και μας πρόσεχαν πολύ. Και ο ίδιος ο Peter που μας είπε ότι του άρεσε πολύ η δουλειά μας και η δουλειά όλων των συνεργατών και ήμασταν πολύ ευχαριστημένοι!”. 

Photo: @hadjinikol_

Για περισσότερες δόσεις ομορφιάς ακολούθησε την Έλενα Χατζηνικολίδου στο instagram @hadjinikol_

Read More

And More