Site icon TLIFE

Τα beauty brands που έκαναν δωρεά στο πλαίσιο του κινήματος Black Lives Matter!

Beauty. Multi Ethnic Group of Womans with diffrent types of skin together and looking on camera. Diverse ethnicity women - Caucasian, African and Asian posing and smiling against beige background.

Η δολοφονία του George Floyd έχει ξεσηκώσει (και δικαίως) ένα ολόκληρο κίνημα. Λίγες ώρες πριν το instagram γέμισε με μαύρες εικόνες ως ένδειξη διαμαρτυρίας αλλά και για να δώσουμε χρόνο, όπως πολύ σωστά τοποθετήθηκαν πολλοί, στους εαυτούς μας να ενημερωθούν.

Ο κόσμος της ομορφιάς φυσικά και δεν έμεινε ανεπηρέαστος. Μερικές, λοιπόν, από τις πιο αγαπημένες μας εταιρίες καλλυντικών ανακοίνωσαν πως έκαναν ή πρόκειται να κάνουν δωρεές κάνοντας κι εμάς με τη σειρά μας να τις αγαπήσουμε λίγο περισσότερο. Ποιες είναι αυτές; Σου παραθέτουμε τη λίστα.

Anastasia Beverly Hills

 

“Δεσμευόμαστε να παραμείνουμε σταθεροί υποστηρικτές της ισότητας. Δεσμευόμαστε να χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα μας προκειμένου να ακούγονται οι φωνές των περιθωριοποιημένων που αξίζουν να ακουστούν. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην κοινότητά μας που εξακολουθεί να είναι για εμάς πηγή έμπνευσης”, γράφτηκε μεταξύ άλλων στον λογαριασμό της Anastasia Beverly Hills, ενός brand με εξειδίκευση στα φρύδια που στην Ελλάδα θα βρεις αποκλειστικά στα Sephora. Επίσης, η εταιρία ανακοίνωσε ότι θα δωρίσει ένα εκατομμύριο δολάρια προκειμένου να ενισχύσει και εμπράκτως το κίνημα του Black Lives Matter.

Deciem

Η εταιρία πίσω από τα πολυαγαπημένα και διάσημα The Ordinary ανακοίνωσε ότι θα κάνει δωρεά ύψους 100.000 δολαρίων. “Η ομάδα μας υψώνει την φωνή της ενάντια στον ρατσισμό και την ανισότητα!”, έγραψε στον λογαριασμό του στο instagram.

Glossier

 

Τα Glossier, η ροζ εταιρία με το έντονο κοινωνικό προφίλ, ήταν από τις πρώτες που ανακοίνωσαν ότι θα έκαναν δωρεά και μάλιστα τόσο σημαντική αφού συνολικά άγγιξε το ύψος του ενός εκατομμυρίου. “Σε μια προσπάθεια να επηρεάσουμε την βιομηχανία της ομορφιάς θα διαθέσουμε ακόμη 500.000 δολάρια σε επιχειρήσεις που ανήκουν σε μαύρους ενώ μέσα στον επόμενο μήνα θα μοιραστούμε περισσότερες πληροφορίες”, έγραψαν στο instagram.

Ilia

Το brand μακιγιάζ με τα multi- tasking προϊόντα που αγαπάμε έγραψε: “Προκειμένου να δούμε αλλαγή, πρέπει να γίνουμε μέρος της αλλαγής. Λίγο- λίγο και το λίγο γίνεται πολύ!”, έγραψε ενώ ανακοίνωσε παράλληλα ότι θα διαθέσει 50.000 δολάρια για αυτό το σκοπό.

Μερικές ακόμη από τις πολλές εταιρίες που ακολούθησαν αυτή τη λογική είναι: Biossance, Boy Smells, Cocokind, E.L.F., Farmacy, Glow Recipe, Hourglass, Kosas, Necessaire, Kiehl’s, It Cosmetics και πολλά, πολλά ακόμη!

 

 

© 2024 tlife.gr