Το πιστεύεις ότι αυτή είναι η Π. Ζήνα; Κι έχουμε όλα τα info για να αντιγράψεις το μακιγιάζ της!

Απεχθάνομαι τα κλισέ! Όμως, γι’ αυτή την φωτογράφιση αυτή η φράση ταιριάζει ακριβώς: Η Πέγκυ Ζήνα είναι πιο όμορφη από ποτέ! Με το τέλειο outfit, τα ιδανικά μαλλιά και το μακιγιάζ που όλες θα θέλαμε να έχουμε για τις γιορτές. Και μιας και μιλάμε για μακιγιάζ, βρίσκεσαι στην σωστή στήλη με τις πιο σωστές πηγές! Το αποτέλεσμα στο μακιγιάζ που βλέπεις εδώ έγινε από την make up artist, Ράνια Μπουντούρη με την οποία περάσαμε μισή ώρα στο τηλέφωνο ώστε να μου πει α-κρι-βώς πώς να αντιγράψουμε αυτό το make up. Όπως και με τον Στέφανο Μάλαμα, Advisor και Fashion Director του περιοδικού J’adore για το οποίο φωτογραφήθηκε η Πέγκυ Ζήνα. Και παρακάτω θα βρεις όλες τις λεπτομέρειες!



Το μακιγιάζ της Πέγκυς Ζήνα: τι μας είπε η Ράνια Μπουντούρη
“To concept ήταν μια άλλη Πέγκυ Ζήνα που δεν έχουμε δει ποτέ. Και κάπως έτσι σκεφτήκαμε ότι δεν την έχουμε δει ποτέ με αυτό το στιλ της Charlize Theron!”, μου εξηγεί από την άλλη άκρη της γραμμής η Ράνια Μπουντούρη δίνοντάς μου παράλληλα κάποια backstage info: “Καταρχήν εγώ είχα κατά το παρελθόν συνεργαστεί με την Πέγκυ και όταν την ξαναείδα ήταν σαν να μην είχε περάσει μια μέρα. Έγινε και μανούλα και μου έβγαλε ένα πολύ γλυκό, γυναικείο, sexy look, κάτι που της είπα κιόλας, κι έτσι βασιστήκαμε πάνω σε αυτό και ξεκινήσαμε σε συνεργασία με τον art director την φωτογράφιση. Όσον αφορά το μακιγιάζ, θέλαμε να δώσουμε έμφαση στα μάτια αλλά με φυσικό τρόπο, να μην αλλοιώσουμε τα χαρακτηριστικά απλά να βγάλουμε το καλύτερο που μπορούμε να δούμε από την Πέγκυ. Εγώ αυτό είχα στο μυαλό μου. Όπως βλέπεις και στις φωτό ακολουθήσαμε τις φυσικές γραμμές του προσώπου της γιατί θεωρώ ότι το πραγματικά beauty μακιγιάζ είναι αυτό: να βγάλεις μια όμορφη εικόνα προς τα έξω!”.

Πώς να αντιγράψεις α-κρι-βώς το μακιγιάζ της Πέγκυς Ζήνα!
Για τα μάτια: “
Χρησιμοποιήσαμε μια ανοιχτόχρωμη ιβουάρ, μπεζ- ροζ σκιά με λάμψη στην εσωτερική γωνία των ματιών. Μετά με μια κρεμώδη σκούρα σκιά κάναμε την βασική φωτοσκίαση. Από το μέσο του ματιού και πίσω απλώσαμε το σκούρο χρώμα και μέχρι κάτω από το κόκαλο σβήσαμε. Σε όποιο μακιγιάζ και να κάνουμε, αυτό πρέπει να είναι πάντα το όριό μας! Δεν ξεφεύγουμε από το κόκαλο σε καμία των περιπτώσεων. Έπειτα, με μια compact σκιά πάνω από την κρεμώδη σταθεροποιήσαμε το αποτέλεσμα. Και στο τελείωμα, εκεί που είναι το κόκαλο με ένα λεπτό μικρό πινελάκι και με λίγο ρούζ σβήσαμε το τελείωμα της σκούρας σκιάς με την πιο ανοιχτόχρωμη. Αυτό το κάνουμε πάντα για να έχουμε ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα και να μην είναι ξεκάθαρο που αρχίζει και που τελειώνει η σκιά. Επιπλέον, για το μακιγιάζ των ματιών είναι απαραίτητο το λευκό μολύβι στα μάτια. Μάλιστα είχαμε συζήτηση με την Πέγκυ γιατί είχε τις επιφυλάξεις της. Αλλά το λευκό μολύβι βγάζει πάντα μια καθαρότητα στα μάτια, γι΄αυτό το προτιμάμε. Ένα ακόμη τρικ γι’αυτό το μακιγιάζ είναι ότι από κάτω δεν έχουμε τίποτα. Μόνο ελάχιστη μάσκαρα. Κι αυτό για να έρθει μια ισσοροπία. Γιατί έχουμε δώσει βαρύτητα στο πάνω μέρος του βλεφάρου”.
Για τα χείλη: “Στα χείλη χρησιμοποιήσαμε το χρώμα Sissy από το Beauty is Life, no 19. Είναι το χρώμα της πριγκίπισσας Σίσσυ και από εκεί έχει πάρει το όνομά του!”.
Κοψίματα: “Για να πετύχουμε τα κοψίματα που κάναμε εδώ θα πάρουμε μια σκουρόχρωμη πούδρα, κατά προτίμηση τερακότα, και με ένα πινέλο του ρουζ, προτιμάμε με κοψίματα ξεκινάμε κάτω από τα ζυγωματικά, ακριβώς κάτω από το κόκαλο και μέχρι τις παρυφές της μύτης και γύρω γύρω. Το ίδιο προϊόν απλώνουμε και στο πηγούνι και γενικότερα στο περίγραμμα του προσώπου. Τέλος, οι λάμψεις μπαίνουν πάνω στο ρουζ και από το ρουζ και πάνω”.

Τι μας είπε ο fashion director, Στέφανος Μάλαμας, για την φωτογράφιση:

“Καταρχήν, πάντα έλεγα στην Πέγκυ ότι είναι μεγάλη star και την θεωρώ μεγάλη star! Στις περισσότερες γυναίκες βρίσκω μια star μέσα τους. Της έλεγα εσύ είσαι για το κόκκινο χαλί… Αποφασίσαμε λοιπόν, να κάνουμε το χριστουγεννιάτικο τεύχος και ξεκινήσαμε να κάνουμε τα μαλλιά, το μακιγιάζ, οπότε το πρόσωπό της από μόνο του κινήθηκε κάπως έτσι. Θέλαμε να βγάλουμε μια άλλη εποχή, λίγο πιο elegant και λίγο πιο glamorous, να ξεφύγουμε από αυτό το επιθετικό και πιο rock που παρουσιάζει η Πέγκυ και είναι πολύ ωραίο επάνω της. Έτσι, κινηθήκαμε στην δεκαετία του 50”.

Τα πολλά πρόσωπα της Πέγκυς Ζήνα
Μέχρι να καταλήξουν στο τελικό concept o Στέφανος Μάλαμας μου εξηγεί ότι πειραματίστηκαν με πολλά και διαφορετικά στιλ. “Ξεκινήσαμε κάναμε τα μαλλιά σπαστά, κάναμε ένα κλικ και βγήκε Uma Thurman. Μετά λίγο το μακιγιάζ, λίγο τα μαλλιά που τα αλλάξαμε βγήκε Madonna. Μετά ξαφνικά βγήκε αυτό. Από μόνη της και με το ύφος του προσώπου της, η Πέγκυ Ζήνα είναι γεννημένη για να φωτογραφίζεται και να μεταμορφώνεται!”.

Οι επιτυχημένες μεταμορφώσεις του περιοδικού J’adore!
Στα εξώφυλλα του περιοδικού J’Adore θα δεις μερικές από τις πιο επιτυχημένες μεταμορφώσεις διάσημων γυναικών. Πώς φτάνουν, όμως, σε αυτό το αποτέλεσμα; Έχω τον σωστό άνθρωπο, οπότε απλώς του θέτω την ερώτηση: “Κάθομαι απέναντί τους πάντα, συζητάω μαζί τους και τους λέω: θέλω να κάνουμε κάτι που να αρέσει και στους δυο μας. Τι θα ελέγες γι’ αυτό; Και πάντα έχω όλο το υλικό από πίσω για να μπορώ να το υποστηρίξω. Και πάντα τους προτείνω κάτι που ξέρω ότι το έχουν μέσα τους και πρέπει απλώς να το εξωτερικεύσουν. Όμως, τους λέω: αν δεν σου αρέσει αυτό που θα δεις στον καθρέφτη σου δεν θα φωτογραφηθείς”, μου απαντά ο Στέφανος Μάλαμας. Και κάπως έτσι, καταλήξαμε και σε αυτή την εντυπωσιακότατη Πέγκυ Ζήνα που όλες θα θέλουμε να αντιγράψουμε! Προσθέτω εγώ!

Read More

And More