What? Νέα έρευνα αποκαλύπτει: οι γυναίκες που αγοράζουν καλλυντικά σε καιρό κρίσης ψάχνουν για… χορηγό!

Fact: οι γυναίκες αγοράζουν πολλά περισσότερα καλλυντικά σε περιόδους οικονομικής κρίσης, παρόλο που θα περιμέναμε να συμβαίνει το αντίθετο. Όμως, η εξήγηση για το “Lipstick Effect” (έτσι αποκαλείται το φαινόμενο από την δεκαετία του ’40 ακόμη όπου τα κόκκινα κραγιόν ξεπουλούσαν!) είναι απλή: τα καλλυντικά είναι πολύ πιο οικονομικά από ένα ζευγάρι τακούνια και είναι εκείνη η αγορά που θα σε κάνει να νιώσεις υπέροχα όταν όλα γύρω σου είναι μαύρα!

Όμως, μια νέα θεωρία (με πιο… δαρβινική προσέγγιση!) έρχεται να ανατρέψει όσα ξέραμε και δίνει μια άλλη εξήγηση γιατί σε καιρούς κρίσεις αγοράζουμε τα βερνίκια δέκα- δέκα! Σύμφωνα με μια σειρά από πέντε διαφορετικές έρευνες που έγιναν (Christian University, University of Minnesota, University of Texas στο San Antonio και Arizona State University) ο λόγος που αγοράζουμε καλλυντικά σε καιρούς κρίσεις είναι γιατί, έστω και υποσυνείδητα, προσπαθούμε να βρούμε στον εαυτό μας έναν… σύντροφο με τον οποίο μπορούμε να μοιραζόμαστε το ενοίκιο σε καιρούς κρίσεις!

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις έρευνες οι ανύπαντρες γυναίκες οι οποίες διαβάζουν και ενημερώνονται για την κρίση, οδηγούνται στον πάγκο των καλλυντικών για να αγοράσουν προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης που θα τις κάνει πιο ελκυστικές ώστε να βρουν ευκολότερα σύντροφο- κατά προτίμηση οικονομικά ευκατάστατο.

Το φαινόμενο του “Lipstick Effect” που κάνει τις γυναίκες να αγοράζουν καλλυντικά για να βρουν τον δικό τους… sugar daddy αγγίζει όλες τις γυναίκες.

Και πραγματικά, την στιγμή που γράφω αυτές τις γραμμές, νιώθω και λίγο εκνευρισμένη. Γιατί πραγματικά δεν πιστεύω ότι το τελευταίο μου κραγιόν ή εκείνο το μανικιούρ που κανόνισα δεν το έκανα για κανέναν άλλο παρά μόνο για να αισθανθώ ΕΓΩ καλύτερα με τον εαυτό μου!

Read More

And More