“Εμείς οι Γυναίκες…” Mπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

“Εμείς οι Γυναίκες…” Εμείς οι μαμάδες που αγαπάμε την καριέρα μας. Εμείς οι γυναίκες καριέρας που αγαπάμε τα παιδιά μας. Ποιος είπε ότι μια καριέρα δεν συνδυάζεται με τη μητρότητα; Όλα είναι θέμα επιλογής και επιθυμίας. Όλα συνδυάζονται, αρκεί να είναι μέρος του πλάνου σου, του σχεδίου και του ονείρου σου. Όλα είναι εφικτά, αρκεί να υπάρχουν ίσες ευκαιρίες, αρκεί όλες οι εταιρείες να έχουν την επαγγελματική συνείδηση της Lidl Ελλάς. Κι αν ακόμα προβληματίζεσαι, αν έχεις απορίες και ανασφάλειες που μπαίνουν εμπόδιο στα παρακάτω σου βήματα, έξι γυναίκες συντάσσονται στο πλευρό σου και σε βοηθούν να προχωρήσεις…

Η ισότητα των φύλων και οι ίσες ευκαιρίες για όλους στο εργασιακό περιβάλλον είναι αδιαπραγμάτευτες για τη Lidl Ελλάς. Η δέσμευση και η συμμετοχή της εταιρείας σε ενέργειες για την επίτευξη της ισότητας των φύλων είναι ζωτικής σημασίας, για αυτό και αναλαμβάνει συνεχώς πρωτοβουλίες προς αυτήν την κατεύθυνση. Η νέα καμπάνια, λοιπόν, είναι εδώ για να σε ενθαρρύνει και να σου αποδείξει ότι μπορείς…

“Εμείς οι Γυναίκες…”
Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς «Εμείς οι Γυναίκες» πραγματοποιείται σε συνεργασία με τη ΗΟPEgenesis υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, προωθώντας ίσες ευκαιρίες για όλους. Σε συνέχεια της επιστημονικής έρευνας, κατ’ ανάθεση στον Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Πειραιώς κ. Παναγιώτη Ξένο, με θέμα: «Τεκνοποιία και Μητρότητα στην Ελλάδα σήμερα: Στάσεις, αντιλήψεις, ανάγκες», η συνεργασία έρχεται να επισφραγιστεί, με την έναρξη της πανελλήνιας καμπάνιας ενημέρωσης «Εμείς οι γυναίκες…», υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων. 

Έξι γυναίκες, που δραστηριοποιούνται σε διάφορους επαγγελματικούς τομείς και συνδυάζουν καριέρα, οικογένεια και κοινωνική παρουσία. Έξι γυναίκες καριέρας που μας αφηγούνται τη δική τους ξεχωριστή ιστορία και σου δίνουν δύναμη, έξι επιτυχημένες μαμάδες που, όλες μαζί, δίνουν ένα ισχυρό μήνυμα: Μπορούμε Καριέρα και Οικογένεια μαζί!

Ω, ναι! Μπορούμε! Και οι τέσσερις πρώτες γυναίκες της καμπάνιας το αποδεικνύουν…

Σμαράγδα Λιάτσικου
Η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής. H Σμαράγδα Λιάτσικου το 2019, στα 46 της χρόνια, πέρασε πρώτη –με ρεκόρ μονάδων– στην Ιατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, γιατί πάντα είχε το όνειρο να γίνει γιατρός. Η ίδια δηλώνει: “Όταν κάτι το θέλεις πολύ, το καταφέρνεις και το καταφέρνεις καλά”.

 

Λένα Αρώνη
Πώς συνδυάζεται η καριέρα με την οικογένεια; Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια Λένα Αρώνη  δηλώνει: “Ανήκω στην κατηγορία των γυναικών που στην αρχή φοβήθηκα να συνδυάσω την καριέρα με τη δημιουργία οικογένειας. Παρόλα αυτά το τόλμησα, γιατί θέλει τόλμη… Εμείς οι γυναίκες πρέπει να είμαστε σίγουρες και να μη φοβόμαστε…Είμαστε πολύ δυνατές, αποτελεσματικές, αναντικατάστατες”.

 

Μαρία Κακαλή
Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογένεια, τα παιδιά και την ενασχόληση με τα κοινά; Η δήμαρχος Αγίου Ευστρατίου, Μαρία Κακαλή, μοιράζεται τη δική της ιστορία: “Ποτέ δεν πίστεψα ότι τα παιδιά είναι εμπόδιο. Ότι μπορούν να λειτουργήσουν ως φρένο στη δική μου εξέλιξη. Τα παιδιά με βοήθησαν να γίνω καλύτερος άνθρωπος, να θέσω προτεραιότητες, να δουλέψω τη σχέση μου με τον σύντροφό μου…Είμαι πολύ περήφανη που έχω δημιουργήσει αυτήν την οικογένεια και, αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω, πάλι θα το τολμούσα.”

 

Βασιλική Αδαμίδου
Μια μητέρα σε έναν επαγγελματικό ρόλο ευθύνης. Η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς τα τελευταία 12 χρόνια, κατέχει μία απαιτητική θέση. Έχει καταφέρει να συνδυάσει την καριέρα με την οικογένεια, μία απόφαση που, όπως δηλώνει η ίδια, ήταν απόλυτα συνειδητή και απαιτούσε σωστές προτεραιότητες στον σωστό χρόνο.

 

Ο ισχυρός στόχος της καμπάνιας
Βασικό στοίχημα της καμπάνιας αποτελεί αρχικά ο προσδιορισμός και ο αφουγκρασμός της επιλογής μίας γυναίκας να κάνει οικογένεια, βγαίνοντας συγχρόνως να παλέψει στον επαγγελματικό στίβο. Στη συνέχεια η παρακολούθηση της καθημερινότητάς της, δίνοντας έμφαση στον πετυχημένο συνδυασμό των δύο φαινομενικά αντιφατικών ρόλων.

Σκοπός της καμπάνιας είναι τα νέα παιδιά και οι γυναίκες να ταυτιστούν με τις έξι πρωταγωνίστριες. Να βρούνε απαντήσεις σε προβληματισμούς που τους απασχολούν, να εμπνευστούν, να συνειδητοποιήσουν ότι καριέρα και οικογένεια συνδυάζονται. Να ακούσουν γυναίκες που ήδη το κάνουν και να πάρουν δύναμη, να βρούνε τρόπους για να επιτευχθεί ο στόχος. Και, κυρίως, να συνειδητοποιήσουν ότι η συμπόρευση καριέρας και οικογένειας δεν είναι κατόρθωμα, αλλά τρόπος ζωής και μπορεί να επιτευχθεί από όλες τις γυναίκες, ανεξαρτήτως επιλογής σταδιοδρομίας.

H Lidl δεν κάνει διακρίσεις!
Η Lidl Ελλάς στηρίζει τις γυναίκες. Έχει υπογράψει τις Αρχές των Ηνωμένων Εθνών περί Ενδυνάμωσης των Γυναικών (WEPs), την παγκόσμια πρωτοβουλία για την προώθηση των γυναικών και την ισότητα των φύλων.

Στόχος της είναι να αυξήσει κι άλλο το ποσοστό γυναικών στελεχών σε επίπεδο μέσης και ανώτερης διοίκησης. Εφαρμόζει ήδη ενιαία μισθολογική δομή που βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια και προωθεί πολιτικές ίσων ευκαιριών και από τους εταίρους της στην αλυσίδα αξίας.

Η πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE
Απόδειξη της δέσμευσής της αποτελεί η πιστοποίηση με το Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη ισότητα των φύλων στις επιχειρήσεις. Η πιστοποίηση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα των δράσεων της εταιρείας με επίκεντρο τους ίδιους τους ανθρώπους της, την ίση μεταχείριση, την ισότητα στη λήψη αποφάσεων, την εξασφάλιση του work-life balance, καθώς και τη γενικότερη εταιρική κουλτούρα και επιχειρησιακή πολιτική.

Να σημειωθεί εδώ ότι η Lidl Ελλάς είναι 1 από τις μόλις 18 εταιρείες στην Ελλάδα, ανεξαρτήτως κλάδου, που κατάφεραν να λάβουν την πιστοποίηση!