Πίσω στην κορυφή της σελίδας
WHAT'S HOT TODAY?

Τροφές με πρωτεΐνη για γράμμωση

Τροφές με πρωτεΐνη για σούπερ γράμμωση και αδύνατη σιλουέτα

MAGIC FOOD

Η ειδικός μας παρουσιάζει τις τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και θα βοηθήσουν το σώμα μας να γραμμώσει και να αδυνατίσει. »

Γιατί αδυνατίζουμε το καλοκαίρι;

5 λόγοι που το καλοκαίρι μας αδυνατίζει!

NEWS

Υπάρχουν 5 λόγοι που το καλοκαίρι έχει την ιδιότητα να μειώνει το βάρος μας και να αποβάλλει το λίπος από το σώμα μας! »

Το μυστικό για επίπεδη κοιλιά

Αυτό είναι το ιδανικό σνακ για επίπεδη κοιλιά!

NEWS

Σου δίνουμε τα υλικά και τη συνταγή για να φτιάξεις μόνη σου το σνακ για επίπεδη κοιλιά! »

To tip της ημέρας

TO TIP THΣ ΗΜΕΡΑΣ

Κλείσε τον υπολογιστή σου μισή ώρα πριν κοιμηθείς...

Κλείσε τον υπολογιστή σου μισή ώρα πριν κοιμηθείς...

Η χρήση υπολογιστών τις βραδινές ώρες φέρνει αϋπνία.

Καλά θα μπεις στο TLIFE να μάθεις τα τελευταία νέα, να βρεις πληροφορίες για ό, τι χρειαστείς και να σερφάρεις στις αγαπημένες σου σελίδες. Απλά καλό θα ήταν να κάνεις ένα μισάωρο break, να χαλαρώσεις χωρίς τον υπολογιστή ανοικτό λίγο πριν πέσεις για ύπνο. Σύμφωνα με μελέτες που έχουν γίνει στο παρελθόν, η οθόνη του υπολογιστή και η φωτεινότητα που εκπέμπει, μπορεί να προκαλέσει έντονες διαταραχές ύπνου, ακόμη και προβλήματα στον καρδιακό ρυθμό. Το γαλάζιο φως διαμηνύει ούτε λίγο ούτε πολύ στον οργανισμό "είναι μέρα, να είσαι σε εγρήγορση", δηλώνει ο δόκτωρ Ντίτερ Κουνζ επικεφαλής της γερμανικής ερευνητικής ομάδας. Οι οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών διαθέτουν κυρίως ψυχρό λευκό φως και οι επιστήμονες εκτιμούν πως λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο που λειτουργεί το γαλάζιο φως. Έτσι όσο περισσότερο εκτίθεσαι στο φωτεινό φως της οθόνης τόσο σε μεγαλύτερη εγρήγορση βρίσκεσαι με συνέπεια να διαταράσσεται ο ύπνος. Την επόμενη φορά... πάρε ένα βιβλίο!

Διάβασε όλα τα tips
Top 5 fitness
My-ami Beach