Πίσω στην κορυφή της σελίδας
13.02.2017 | 09:00
Κλειώ Δημητριάδου

Η πιο γλυκιά δίαιτα: Χάσε 5 κιλά το μήνα απολαμβάνοντας καθημερινά σοκολάτα!

Η πιο γλυκιά δίαιτα: Χάσε 5 κιλά το μήνα απολαμβάνοντας καθημερινά σοκολάτα!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Δίαιτα και γλυκά γίνεται; Φυσικά και γίνεται! Εμείς στο Tlife κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να ικανοποιήσουμε τα δικά σου θέλω και να μην νιώθεις καταπιεσμένη ακόμα και όταν θες να χάσεις κιλά. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή! Τόσο καιρό για να καταφέρεις να αδυνατίσεις είχες ξεχάσει τι πάει να πει σοκολάτα. Ενώ επιθυμούσες τη γλυκιά και απολαυστική της γεύση και αυτήν την απαλή μυρωδιά της, ο στόχος σου για απώλεια βάρους σε κρατούσε μακρυά από το διάδρομο με τα γλυκά στο σούπερ μάρκετ.

Αυτή η καταπίεση όμως κάπου εδώ λαμβάνει τέλος! Η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου έφτιαξε την κατάλληλη δίαιτα που μας επιτρέπει κάθε απόγευμα να απολαμβάνουμε τη γλυκιά σοκολάτα ή ένα σοκολατένιο ρόφημα! Για να μην ξεφύγουμε όμως θερμιδικά κάνε κλικ εδώ και δες τα απολαυστικά ροφήματα που μας είχε προτείνει η ίδια πριν από λίγο καιρό στο Tlife!

Και ναι λοιπόν! Με αυτήν τη διατροφή και λίγη γυμναστική, να ξέρεις πως ο επόμενος μήνας θα σε βρει μείον πέντε κιλά...

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ




ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!



Γενικές οδηγίες:
  • Το ρόφημα που επιτρέπεται να απολαύσεις είναι σοκολατένιο και φυσικά light. Δες εδώ τις επιλογές που έχεις!
  • H ποσότητα της κάθε σαλάτας είναι ένα βαθύ πιάτο και σε αυτήν μπορείς να χρησιμοποιήσεις 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, μυρωδικά, λεμόνι, ξύδι.
  • Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου.
  • Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους).
  • Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα.
  • 1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 2 μανταρίνια, 1/2 μπανάνα, 3 φέτες ανανά
  • Πιες ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα μέσα στην εβδομάδα.
  • Τα γαλακτοκομικά καλύτερα να είναι με μειωμένα λιπαρά.
  • Το διαιτολόγιο είναι ενδεικτικό και απευθύνεται σε υγιή άτομα.

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου  
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10