Ένα νέο beauty «κύμα» έχει κάνει την εμφάνιση του τα τελευταία χρόνια με προϊόντα στις πιο χαρούμενες και χρωματιστές συσκευασίες που λατρεύει η Gen Z. Αρκεί να ρίξεις μια ματιά στα αγαπημένα beauty καταστήματα. Η ματιά σου θα πέσει απευθείας στα πολύχρωμα μπουκάλια, τις έντονες γραμματοσειρές και τις διασκεδαστικές ονομασίες των προϊόντων.
Μια φορά κι έναν καιρό, καλώς ή κακώς, μπορεί να τα είχες απορρίψει αμέσως χωρίς δεύτερη σκέψη. Τότε, είχαμε εκπαιδευτεί να εμπιστευόμαστε τις μινιμαλιστικές συσκευασίες με τα κατάλευκα μπουκάλια που «φώναζαν» εργαστηριακές μελέτες και επιστήμη σε αντίθεση με τα φανταχτερά χρώματα που ήταν πολύ παιχνιδιάρικα για να είναι αποτελεσματικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτή όμως είναι μια ξεπερασμένη πλέον νοοτροπία που αλλάζει σιγά σιγά κι αυτό χάρη στους ιδρυτές των beauty brands που επιλέγουν συνειδητά να αλλάξουν την εικόνα αποδεικνύοντας ότι οι σοβαρές φόρμουλες μπορούν να είναι κλεισμένες σε ευχάριστες συσκευασίες που φωτίζουν το μπάνιο σου. Φυσικά, κάποιες από αυτές προορίζονται για την Gen Z, αλλά και εμείς οι παλιότερες γενιές ακολουθούν γιατί πραγματικά, η περιποίηση του δέρματος, των μαλλιών και το μακιγιάζ μπορούν να χαρίζουν χαρά ταυτόχρονα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ποιος είπε άλλωστε ότι η βιομηχανία της ομορφιάς είναι βαρετή. Αντιθέτως, μπορεί να είναι παιχνιδιάρικη, συναρπαστική και με προσωπικότητα. Κι αν αναρωτιέσαι ποια είναι τα πιο δημοφιλή, χαρούμενα και αγαπημένα beauty brands, δες στη συνέχεια.
BYOMΑ: Ένα brand που εστιάζει στην επιδιόρθωση των φραγμών και έχει σχεδιαστεί για να απλοποιεί τον κόσμο της περιποίησης της επιδερμίδας ενώ ενισχύει τη φυσική άμυνα του δέρματος. Κάθε προϊόν εκμεταλλεύεται τη δύναμη του συμπλέγματος τρικεραμιδίων της μάρκας που διασφαλίζει την υγιή όψη και ενυδάτωση. Οι συνθέσεις είναι όλες απαλές και δεν περιέχουν οινόπνευμα ή άρωμα, καθιστώντας τις κατάλληλες ακόμη και για τους πιο ευαίσθητους τύπους δέρματος.
Bubble: Κυκλοφόρησε το 2020 από την Shai Eisenman, είναι μια αποτελεσματική μάρκα περιποίησης δέρματος που υπερασπίζεται την απλότητα και την οικονομικά. Εστιάζοντας σε προϊόντα υψηλής ποιότητας, με στόχο την υγεία του δέρματος, vegan και τα hero συστατικά, όπως είναι η νιασιναμίδη και το υαλουρονικό οξύ. Το πιο πρόσφατο λανσάρισμα, το Power Wave, είναι μια υπερ-ενυδατική ενυδατική κρέμα που είναι ενισχυμένη με πεπτίδια και κλινικά αποδεδειγμένο ότι γεμίζει το δέρμα και αυξάνει τη λάμψη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beauty (@daisebeauty)
Daise Beauty: Από τον ιδρυτή της Monday Haircare, η Daise κυκλοφόρησε στα τέλη του περασμένου έτους ως μια φρέσκια και διασκεδαστική προσέγγιση στον κόσμο του αρώματος και της περιποίησης σώματος. Με κύριο στόχο τη Gen Z, το brand στηρίζεται στον πειραματισμό και την εξατομίκευση μέσω της παιχνιδιάρικης συσκευασίας, των εθιστικών αρωμάτων και των καινοτόμων σειρών mix’n’match. Αποτελούμενο από προϊόντα μπάνιου, σώματος, αρωμάτων και χειλιών.
Amika: Μια πολυαγαπημένη μάρκα περιποίησης μαλλιών της οποίας η συσκευασία είναι τόσο απίστευτη όσο και οι φόρμουλες. Η φιλοσοφία «όλα τα μαλλιά είναι ευπρόσδεκτα» συνδυάζει διασκεδαστικά προϊόντα υψηλής απόδοσης με συστατικά, όπως μούρο ιπποφαούς και vegan κερατίνη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Being (@beinghaircare)
Being Haircare: Ένα brand περιποίησης μαλλιών που περιλαμβάνει σαμπουάν κοντίσιονερ, θεραπείες και προϊόντα styling για όλους τους τύπους μαλλιών. Η Being υπόσχεται να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη ρουτίνα που λειτουργεί πραγματικά για τον δικό σας ξεχωριστό τύπο μαλλιών σας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το TLIFE έχει γενέθλια και αυτός ο Μάιος είναι γεμάτος εκπλήξεις! Γίνε μέρος της γιορτής με ένα κλικ εδώ.
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.