Ο Γιώργος Λιάγκας λίγο πριν το φινάλε της τηλεοπτικής σεζόν, στέλνει το δικό του μήνυμα όλο νόημα, αφήνοντας με ερωτηματικά τους διαδικτυακούς του φίλους.
Το βράδυ της Τρίτης 23 Ιουνίου, ο παρουσιαστής του ANT1 έκανε ανάρτηση στον λογαριασμό του στο instagram γράφοντας: «Ύψιστο αγαθό η ελευθερία. Όποιο κι αν είναι το τίμημα».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο ίδιος δεν διευκρινίζει αν η ανάρτησή του αφορά τα επαγγελματικά του με τον ANT1, είτε κάποιο προσωπικό του ζήτημα που τον απασχολεί. Να σημειώσουμε ότι ο παρουσιαστής του ANT1 δεν συνηθίζει να μοιράζεται δημόσια τέτοια μηνύματα, προκαλώντας το ενδιαφέρον των τηλεθεατών και όσων των ακολουθούν στον προσωπικό του λογαριασμό του instagram.
Δες την ανάρτηση:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
