Ανθή Βούλγαρη: «Έβγαλα σπυράκια σε όλο μου το σώμα» – Η περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Την περιπέτεια που έζησε χθες με την υγεία της περιέγραψε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου η Ανθή Βούλγαρη.

Μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Κοινωνία Ώρα Mega» η Ανθή Βούλγαρη αποκάλυψε ότι την προηγούμενη μέρα φεύγοντας από την εκπομπή έβγαλε σπυράκια σε όλο της το σώμα, με την ίδια να θεωρεί αμέσως ότι είναι κάποια αλλεργία, γι’ αυτό και προσπάθησε αμέσως να βρει νοσοκομείο. Η Ανθή Βούλγαρη περιέγραψε όλη την περιπέτεια που πέρασε μέχρι να βρει τελικά γιατρό τονίζοντας πόσο σημαντικό είναι να υπάρχουν νοσοκομεία και διαθέσιμοι γιατροί.

«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα…Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ. Έγινε χθες το μεσημέρι που έφυγα από εδώ. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία και είπα να πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Μου είπαν ότι έχουν έναν γενικό ιατρό, μου είπαν ότι χρειάζομαι δερματολόγο. Τι να μου κάνει ο γενικός ιατρός;….

Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω, αν είχα κάτι χειρότερο θα έμενα στο δρόμο. Φτάνω και απ΄ έξω ήταν 30 άτομα. Είχα πάει 6. Τελικά βρήκα έναν γιατρό στη Νέα Σμύρνη και πήγα…Τελικά έχω πάει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα…Μου σύστησαν να κάτσω σπίτι μια εβδομάδα. Έφαγα και αβγά και φράουλες και σοκολάτα…Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη; 

Το θέμα δεν είμαι εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας» είπε η Ανθή Βούλγαρη.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164