Το περασμένο καλοκαίρι (όπως είχες διαβάσει και εδώ!), τα αγαπημένα μας Starbucks ανακοίνωσαν την κοινοπραξία NextGen Cup, παρέα με τα McDonald’s, με στόχο την ανεύρεση μιας βιώσιμης και οικολογικής λύσης για την αντικατάσταση των ποτηριών μιας χρήσης στα καταστήματά τους! Μάλιστα, το project υποστηρίχθηκε και από άλλους συνεργάτες, συμπληρώνοντας έτσι τον Οργανισμό Closed Loop Partners που περιλαμβάνει επίσης την Coca-Cola, την Nestlé και τα Wendy’s, ώστε να βρεθεί το κατάλληλο design που θα προσφέρει μία διεθνή λύση για το ανακυκλώσιμο ή και βιοδιασπώμενο χάρτινο ποτήρι!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο πλαίσιο, λοιπόν, αυτή της πρωτοβουλίας, τα Starbucks διοργάνωσαν τον διαγωνισμό NextGen Cup Challenge, καλώντας designers και studio από όλο τον κόσμο να επανασχεδιάσουν το κλασικό ποτήρι του brand με χαρακτηριστικά ανακυκλωσιμότητας ή βιοδιάσπασης και βιωσιμότητας. Ανάμεσα στις 12 συμμετοχές, εντοπίζουμε και μία περίπτωση για την οποία είχες διαβάσει εδώ στο TLIFE DECO και δεν είναι άλλο από το project HyO-Cup που εμπνεύστηκε, καλλιέργησε και δημιούργησε το design studio Crème από το Brooklyn! Ποια είναι η μοναδικότητα αυτών των ποτηριών; Είναι φτιαγμένα από… κολοκύθες, τις οποίες η σχεδιαστική ομάδα ανέπτυξε μέσα σε ειδικά 3D printed καλούπια, ώστε να πάρουν το σχήμα του ποτηριού (ή ακόμη και της κανάτας). Έτσι, η παραγωγή τους μπορεί να γίνει σε μαζικό επίπεδο, απελευθερώνοντας έτσι τη διαδικασία κατασκευής από τη χρήση πλαστικού ή και χαρτιού για τον συγκεκριμένο σκοπό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στόχος των Starbucks είναι να χρηματοδοτήσουν τους 12 συμμετέχοντες του διαγωνισμού, δίνοντας τελικά σε έξι από αυτούς την ευκαιρία να αναπτύξουν τα σχέδιά τους, λαμβάνοντας συνεχή οικονομική υποστήριξη από την εταιρία, ώστε να προετοιμαστούν για την μαζική παραγωγή και διανομή των προϊόντων σε παγκόσμιο επίπεδο, δηλαδή αντικαθιστώντας τα συνολικά 250 δισεκατομμύρια ποτήρια που χρησιμοποιούν τα Starbucks ετησίως!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ