Αγγελική Ηλιάδη: Η πρώτη φωτογραφία με τον γιο της, Μπάμπη Λαζαρίδη μετά το χειρουργείο

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Στο νοσοκομείο παραμένει ο μεγάλος γιος της Αγγελικής Ηλιάδη μετά από επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε χθες, Παρασκευή 10 Οκτωβρίου.

Η γνωστή τραγουδίστρια δεν θέλησε να επικοινωνήσει τον λόγο που ο γιος της νοσηλεύεται, ωστόσο μέσα από τη νέα της φωτογραφία ο γιος της απεικονίζεται πίσω της δείχνοντας το δεμένο πόδι του. 

«Γρήγορη ανάρρωση καρδιά μου», έγραψε στη φωτογραφία η Αγγελική Ηλιάδη βάζοντας μια κόκκινη καρδιά, εκφράζοντας όλη της την αγάπη για τον μεγάλο της γιο, Μπάμπη Λαζαρίδη. 

Δες τη φωτογραφία:

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164