Ασημένιο μετάλλιο για την Κατερίνα Στεφανίδη!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Το πρώτο ελληνικό μετάλλιο στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στίβου που διεξάγεται στην Ζυρίχη και το 20ο συνολικά στην ιστορία των αγώνων κατέκτησε η Κατερίνα Στεφανίδη.

Η 24χρονη πρωταθλήτρια πέρασε με τη δεύτερη προσπάθεια τα 4,60μ., επίδοση που της έδωσε το αργυρό μετάλλιο, ενώ είχε τρεις αποτυχημένες για τα 4,65μ.
Διάβασε λεπτομέρειες, στο Newsit

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164