Επίδαυρος: Μετά τους «Σφήκες» της Κιτσοπούλου, η «Μήδεια» του Καστόρφ προκάλεσε νέο χαμό στο διαδίκτυο

Μετά της αντιδράσεις που προκλήθηκαν για τη θεατρική παράσταση “Σφήκες” που παρουσίασε η Λένα Κιτσοπούλου στην Επίδαυρο, ένας νέος “πόλεμος” άνοιξε στα social media με αφορμή τη “Μήδεια” του Γερμανού σκηνοθέτη Φρανκ Καστρόφ.

Ο Γερμανός σκηνοθέτης παρουσίασε την Παρασκευή 21/7 και το Σάββατο 22/7 στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου μια σύγχρονη εκδοχή της Μήδειας του Ευριπίδη με πρωταγωνιστές τους: Μαρία Ναυπλιώτου, Ευδοκία Ρουμελιώτη, Στεφανία Γουλιώτη, Σοφία Κόκκαλη, Αγγελική Παπούλια, Νίκο Ψαρρά, Αινεία Τσαμάτη και Νικόλα Χανακούλα.

Ένα από τα βασικά σημεία της παράστασης που προκάλεσε τα αρνητικά σχόλια και τις αποδοκιμασίες των θεατών ήταν τα σκηνικά που χρησιμοποιήθηκαν.

Τέσσερα αντίσκηνα και γύρω τους, σκορπισμένα, δεκάδες πλαστικά μπουκάλια και δέματα σκουπιδιών είχαν καταλάβει στην ορχήστρα του αρχαίου θεάτρου ενώ στην γιγαντοοθόνη που βρισκόταν στο βάθος δέσποζε μια μισογκρεμισμένη φωτεινή επιγραφή της Coca Cola.

Η δυσαρέσκεια για το σκηνικό, σε συνδυασμό με την μαραθώνια διάρκεια της παράστασης – ξεπερνούσε τις τρεις ώρες και μάλιστα σε συνθήκες ισχυρού καύσωνα – ήταν οι βασικές αιτίες που έκανε κάποιους θεατές να αποχωρήσουν, και τα δύο βράδια, αρκετά νωρίς. Μάλιστα όπως αρκετοί γράφουν στο Twitter, πολλοί κατά την αποχώρησή τους φώναζαν «Ντροπή!» προς τους καλλιτέχνες.

 

 

 

Υπήρξαν ωστόσο και εκείνοι που έδειξαν να απόλαυσαν την παράσταση.

 

Η ανάρτηση του Σπύρου Μπιμπίλα

«ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ.. οι παραστάσεις διαδέχονται η μία την άλλη και το κοινό πια δεν δέχεται εύκολα νεωτερισμούς και ακραία πειράγματα έργων.. Παρακολουθήσαμε μια άκρως ενδιαφέρουσα παράσταση με εκπληκτικές ερμηνείες ηθοποιών που όμως και πάλι δίχασε το κοινό που φωνάζοντας έφευγε με αποδοκιμασίες καθ όλη την διάρκεια της πάνω από 3 ώρες εκδοχή της Μήδειας όχι του Ευριπίδη ευτυχώς.

Αν με την τέχνη μας προκαλούμε τόσο το κοινό και πετύχουμε αυτό να μην θέλει να ξαναδεί θέατρο, τότε εμείς οι καλλιτέχνες δεν έχουμε πετύχει το στόχο μας να κάνουμε τον κόσμο να νοιώθει απαραίτητο το θέατρο και να/διδάσκεται από αυτό. Εδώ είχαμε θέατρο όπου μεταβλήθηκε το έργο σε έργο δωματίου, γιατί οι 2 ώρες περίπου παίχτηκαν σε πολύ κλειστό χώρο πίσω από την σκηνή κι εμείς το παρακολουθούσαμε από γιγαντοοθόνη , πράγμα που ίσως μπορούσαμε κι από τα σπίτια μας να κάνουμε» έγραψε ο Σπύρος Μπιμπίλας στα social media.

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Σπύρος Μπιμπίλας (@spyrosmpimpilas)

Εξωτερική φωτογραφία: ΝDP/ Θωμάς Δασκαλάκης

Read More

And More