Με κορονοϊό ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Με κορονοϊό διαγνώστηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τα τελευταία 24ωρα είχε συμπτώματα ίωσης. 

Σύμφωνα με το newsit.gr, η σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου θα γίνει με τηλεδιασκέψη, ενώ το απόγευμα θα παραστεί κανονικά με μάσκα και θα μιλήσει στο ΥΕΘΑ, καθώς είναι και σε ανοικτό χώρο.

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164