Ευδοκία Ρουμελιώτη: Τόσο… σέξι δεν την έχεις ξαναδεί ποτέ! [pics]

Ευδοκία Ρουμελιώτη: Τόσο… σέξι δεν την έχεις ξαναδεί ποτέ! [pics] | tlife.gr

To πιο σημαντικό είναι ότι η αγαπημένη ηθοποιός έκανε μια υπέροχη πράξη που λίγοι κάνουν… Σε δηλώσεις της στην εκπομπή Happy Day, η Ευδοκία Ρουμελιώτη μίλησε για αυτήν τους την κίνησε και παρέδωσε μαθήματα αγάπης: «Ολοκληρώθηκε η διαδικασία της υιοθεσίας και  έχουμε το παιδί στο σπίτι. Τώρα έχουμε πια 4 παιδιά με τον σύζυγό μου (τα δυο μεγαλύτερα είναι από τον προηγούμενο γάμο του συζύγου της). Το παλέψαμε δυο χρόνια για την υιοθεσία, δεν είναι εύκολο, αλλά ήταν κάτι που θέλαμε πολύ και εγώ και ο σύζυγός μου και τα παιδιά μας», είπε χαρακτηριστικά.

Ωστόσο χθες έκανε αίσθηση η σέξι εμφάνισή της στη θεατρική σκηνή έτσι όπως δεν την έχουμε ξαναδεί ποτέ! Το στυλ της ήταν πάντα πιο συντηρητικό και η εμφάνισή της χθες στη σκηνή εντυπωσίασε! Η σέξι «μεταμόρφωση» της αγαπημένης ηθοποιού, έγινε για τις ανάγκες της θεατρικής παράστασης στην οποία πρωταγωνιστεί «Φαρενάιτ 451» στο θέατρο Πόρτα!

Η Ευδοκία Ρουμελιώτη με τον συμπρωταγωνιστή της Αλέξανδρο Λογοθέτη

Λίγα λόγια για την παράσταση

Σ’ ένα μελλοντικό, ολοκληρωτικό καθεστώς όπου τα βιβλία καταστρέφονται, ο πρωταγωνιστής του έργου, διώκτης αρχικά των αντιφρονούντων, μεταστρέφεται, όταν έρχεται σ’ επαφή με τον μυστικό κόσμο των βιβλίων. Πώς μπορεί να σπάσει το εφιαλτικό πρόσωπο του ολοκληρωτισμού; Μπορεί η διεκδίκηση της «προσωπικής ανάγνωσης» να προκαλέσει στο σύστημα ρήγματα ελευθερίας;

Σημείωμα του σκηνοθέτη
“Το 1953, εν τω μέσω της Μακαρθικής περιόδου, εμφανίζεται στα αμερικανικά βιβλιοπωλεία ένα βιβλίο που θα αποτελέσει από τα σημαντικότερα δυστοπικά μυθιστορήματα 20ού αιώνα. Πρόκειται για το Φαρενάιτ 451 του Ραίη Μπράντμπουρυ. Ο τίτλος δηλώνει τη θερμοκρασία στην οποία αρχίζει να καίγεται το χαρτί, και αναφέρεται στην πρακτική της «καύσης βιβλίων» που ταυτίζεται, ιστορικά και συμβολικά, με την καταστολή της ελευθερίας σκέψης και λόγου.

Σε μια μελλοντική κοινωνία, «πυροτεχνουργοί» λειτουργώντας σαν ένα «Σώμα Κρατικής Ασφάλειας», εντοπίζουν και καίνε όσα βιβλία έχουν σωθεί κρυμμένα από αντιφρονούντες, που αρνούνται να συμμορφωθούν στο δόγμα, ότι τα βιβλία είναι άχρηστα και βλαβερά. Ο βασικός ήρωας του έργου είναι ένα διακεκριμένο στέλεχος αυτού του «σώματος», όμως, ερχόμενος σε επαφή με το «μυστικό σύμπαν των βιβλίων», αρχίζει να μαγνητίζεται επικίνδυνα απ’ αυτό. Σιγά σιγά ανακαλύπτει, ότι πίσω από τον κόσμο εικονικής πραγματικότητας, στον οποίο οι συμπολίτες του ζουν εφησυχασμένοι, υπάρχει ένα ολόκληρο δίκτυο, που κινείται υπόγεια και σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις δικές του επιλογές. Όταν ξυπνήσει η «περιέργειά» του γι’ αυτόν τον κόσμο είναι θέμα χρόνου να γίνει από διώκτης διωκόμενος.

Το 1979 ο ίδιος ο συγγραφέας ξαναγράφει το έργο σε θεατρική μορφή επεμβαίνοντας σημαντικά στο αρχικό περιεχόμενο του κειμένου και δημιουργώντας έτσι τη βάση για ένα πολύ ενδιαφέρον θεατρικό ανέβασμα. Μια πολυφωνική ανάγνωση που ανατριχιάζει με την επικαιρότητα του έργου».

READ more