Ευγενία Μανωλίδου – Άδωνις Γεωργιάδης: Η selfie από τη Βαυαρία!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Από την βόρεια Βαυαρία χαιρέτησαν τους φίλους τους η Ευγενία Μανωλίδου και ο Άδωνις Γεωργιάδης. Το ζευγάρι έβγαλε selfie από την πόλη Μπαϊρόιτ και στη συνέχεια η μαέστρος την ανέβασε στον λογαριασμό της στο twitter.

Η Ευγενία συνόδευσε την φωτογραφία γράφοντας στα γερμανικά:

/

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164