GNTM: Το twitter «γλεντά» την αποχώρηση της Εύης Ιωαννίδου!

Αν αγαπάς τα άρθρα μας, κάνε κλικ εδώ και πρόσθεσέ μας στη Google για να μας διαβάζεις πιο συχνά

Ήταν μέλος της «τριάδας της φωτιάς» και η αλήθεια είναι πως δεν έκανε και τις περισσότερες φιλίες μέσα στο GNTM. Ο λόγος για την Εύη Ιωαννίδου που αποχώρησε από το ριάλιτι του STAR και το twitter πήρε «φωτιά»!

Η Εύη κατάφερε να κάνει φίλους, αλλά και εχθρούς στο παιχνίδι με χαρακτηριστική την άνευ προηγουμένου κόντρα της με την Άννα Αμανατίδου και φυσικά η αποχώρησή της, και μάλιστα μετά την αναμέτρηση με την… «εχθρό» της, μας έκανε να θυμηθούμε «χρυσές εποχές» Survivor!

Όπως καταλαβαίνεις, μόλις η Βίκυ Καγιά ανακοίνωσε το αποτέλεσμα, το twitter το «γλέντησε» και το «τρολάρισμα» δεν είχε τέλος!

https://twitter.com/tim_inferno/status/1074777603440025600

https://twitter.com/panos_p95/status/1074767169987248130

https://twitter.com/bubu_yoga_/status/1074776448748216320

https://twitter.com/sgCJ9bTHuYV5ZKa/status/1074777406920101894

https://twitter.com/tim_inferno/status/1074778240680648706

https://twitter.com/VasilikiPgr/status/1074749877626773504

https://twitter.com/panos_p95/status/1074781143663304704

https://twitter.com/a__krik/status/1074777054636318722

https://twitter.com/zZzaXosSs/status/1074776697847930880

https://twitter.com/Siakimilona/status/1074777488163782656

https://twitter.com/Anexeisidees/status/1074777114187059200

Ακολουθήστε το tlife.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα.

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164